Best in test

Hrvatski Telekom osvojio nagradu za najbolju fiksnu širokopojasnu mrežu

Ova nagrada je rezultat analize 764.172 uzoraka prikupljenih od svih pružatelja fiksnih usluga u Hrvatskoj u razdoblju od šest mjeseci

Hrvatski telekom

 Dragan Matić/cropix

Nakon nagrada za najbolju mobilnu mrežu, Hrvatski Telekom je osvojio i umlaut 'Best in test' nagradu za najbolju fiksnu širokopojasnu mrežu.

Analiza je napravljena na više od 760.000 uzoraka prikupljenih od svih pružatelja fiksnih širokopojasnih usluga u Hrvatskoj.

Umlaut nagrada za najbolju fiksnu mrežu potvrđuje HT-ov status vodeće optičke mreže na tržištu i rezultat je kontinuiranog unaprjeđenja korisničkog iskustva na širokopojasnoj mreži.

Ova nagrada je rezultat analize 764.172 uzoraka prikupljenih od svih pružatelja fiksnih usluga u Hrvatskoj u razdoblju od šest mjeseci, između travnja i rujna 2021. Ona odražava stvarno korisničko iskustvo više od 10.000 linija testiranih u kategorijama: brzina preuzimanja, brzina učitavanja i latencija, a Hrvatski Telekom postigao je najvišu ocjenu među svim pružateljima usluga na tržištu. Osvajanjem nagrade 'Best in test' Hrvatski Telekom je ne samo potvrdio već i dodatno učvrstio svoj status vodeće mreže na tržištu.

"Naša širokopojasna mreža ima presudnu ulogu u povezivanju hrvatskih građana i poduzeća, omogućavajući im brži pristup Internetu te uživanje u najboljem mogućem iskustvu mreže. U potpunosti smo predani tom cilju, čemu svjedoče i najveća ulaganja te činjenica da Hrvatski Telekom gradi dvostruko više optičke mreže od svih sudionika na tržištu zajedno, pritom podižući kvalitetu i brzinu mreže u cijeloj fiksnoj mreži. I to radimo diljem Hrvatske, u velikim i malim gradovima, prigradskim i ruralnim područjima. Ponosni smo na umlautovu nagradu koja je odraz stvarnog korisničkog iskustva, a našu mrežu ćemo nastaviti graditi, povezivati i dodatno unaprjeđivati", izjavio je Boris Drilo, član Uprave i glavni direktor za tehniku i informacijske tehnologije Hrvatskog Telekoma.

Hrvatski Telekom, u skladu sa svojoj investicijskom strategijom usmjeren je na daljnju izgradnju optičke infrastrukture i širenje fiksne mreže, a s FTTH trenutno pokriva više od 435.000 kućanstava te je na putu da drugu godinu zaredom ima rekordnu godinu u vidu pokrivenosti novih kućanstava.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 16:57