KAKO POSLUJE 3. MAJ

‘Ne žalimo se, posla ima. Plaćamo stare dugove i ne radimo nove‘

Riječko brodogradilište ugovorilo je završetak gradnje broda za kanadsku Algomu, sada je u fazi pribavljanja suglasnosti te kredita

Brodogradiliste 3. maj

 Matija Djanjesic/Cropix

U riječkom brodogradilištu 3. maj uspjeli su s kanadskom Algomom, naručiteljem broda, ugovoriti nastavak gradnje Novogradnje 527, posljednjeg nedovršenog broda još iz Uljanika. Novogradnja 527 sve je vrijeme bila na jednom od navoza 3. maja, čime je značajno ometala operativno poslovanje riječkog brodogradilišta. Podsjetimo, 3. maj kupio je Novogradnju 527 nakon petog kruga javne dražbe. Razlučna prava imali su HBOR i Ministarstvo financija. Novogradnje 527 se, dakle, počela graditi u vrijeme kad je Uljanik bio vlasnik 3. maja, a nakon poznatih događaja ugovor je raskinut pa već dvije godine nedovršen stoji na navozu.

Tanker i carrier

Direktor prodaje 3. maja Siniša Ostojić kaže da je do sada završena otprilike trećina...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 14:02