Poduzetnik iz Dugopolja

Obitelj Čipčić nakon Zorine masti planira ulaganje i lansiranje kreme za ruke

‘Ulaganje je vrijedno oko 30.000 eura, što je za nas zasad veliki novac. Vjerujem da će biti i ozbiljnijih ulaganja‘
 Goran Cipcic

Iz malog pogona u Dugopolju, u kojem obitelj Čipčić proizvodi Zorinu mast, na tržište uskoro izlazi novi proizvod - krema za ruke.

- Nastojimo se pozicionirati u proizvodnji kozmetičkih proizvoda koji rješavaju probleme ljudima. Naš novi proizvod, krema za ruke, također je proizvod iz te niše u kojoj se nastojimo pozicionirati. Kako su se u vrijeme pandemije dosta koristili dezinficijensi za ruke koji su oštećivali kožu, ova krema rješava taj problem. Rješava i slične probleme. Njeguje, štiti i obnavlja kožu. Sirovinu, odnosno sastojke nabavljamo u Hrvatskoj - pojašnjava Goran Čipčić, vlasnik i osnivač obrta za proizvodnju i usluge Peculiari iz Dugopolja.

Zorina mast sanira posljedice opekotina, a dugi niz godina prema toj recepturi proizvodila ju je baka osnivača Gorana Čipčića. Recept je nekoliko generacija tajna obitelji Čipčić. Zorinu mast je Goran Čipčić komercijalizirao. Iskorak je napravljen u sklopu projekta "Startaj, Hrvatska" u kojem je Spar na svoje police povukao veće količine, točnije 8000 komada.

Taj je projekt polučio i odličan marketing tako da je Čipčić odlučio poslovanje podići na višu razinu. Cilj mu je modernizirati i unaprijediti posao.

- Ove smo godine radili punim kapacitetom, a osim u Sparu i InterSparu, Zorina mast se prodaje u nekim trgovinama u Makarskoj, Dubrovniku i Splitu, u jednoj trgovini hrvatskih proizvoda u Njemačkoj, a u ponudi je i jednog web shopa u Srbiji. Naš je plan na tržište godišnje plasirati dva- tri nova proizvoda - kaže Goran Čipčić.

Peculiari je počeo i ulaganje u opremanje pogona.

- Ulaganje je vrijedno oko 30.000 eura, što je za nas zasad velik novac. Ako sve bude išlo prema planu, vjerujem da će biti i ozbiljnijih ulaganja. Kad bismo s proizvodima ušli na police tri trgovačka lanca, što nam je cilj u bliskoj budućnosti, zaposlili bismo još novih radnika. Zasad smo u ovom poslu samo baka Zora i ja. Kada osiguramo konstantnu prodaje i narudžbe, krenut će ulaganja i zapošljavanje radnika. Doduše, kada nam se opseg posla poveća, angažiramo sezonske radnike - kaže naš 24-godišnji sugovornik Goran Čipčić.

- Osim toga, cilj mi je napraviti poznati hrvatski brend. Naši proizvodi bit će poznati po tome što rješavaju probleme vezane uz oštećenja i njegu kože - ističe Čipčić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. lipanj 2024 16:33