konferencija

Peto izdanje DIABLOGA na temu promjena u influencers marketingu

Na panel diskusiji o budućnosti influencers marketinga sudjelovat će predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova
Stephen Farrell

Peto izdanje DIABLOGA, jedinstvene konferencije koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja ove će se godine održati u utorak, 15. prosinca na online platformi Zoom i bit će potpuno besplatno za sve sudionike. Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021. godinu

Uvodno predavanje održat će Stephen Farell, direktor odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum. Stephen radi s mnogim globalnim brendovima iz domene sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome surađuje s agencijskim timovima iz Velike Britanije, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju suradnje s tvrtkama kao što su Sainsbury's, Karl Lagerfeld i Glossier.

Na panel diskusiji o budućnosti influencers marketinga sudjelovat će predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova, premijerno će biti objavljeni rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020. te će biti proglašeni najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influencera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 04:59