MARINA KNEŽEVIĆ

Šefica marketinga Kraša otkriva kako je nastala kampanja o kojoj bruji Hrvatska: ‘Domaćica je keks, ali i osoba‘

Domaćica je već tržišni lider u svojoj kategoriji, stoga povećanje prodaje nije bilo u središtu ove kampanje, rekla je

Marina Knežević

 Biljana Blivajs/CROPIX

Rijetko koja kampanja je posljednjih godina izazvala toliko reakcija kao kampanja za jedan od poznatijih Kraševih proizvoda - keks Domaćica. Je li u konačnici bila uspješna, unatoč negativnim reakcijama, što je pokazalo provedeno istraživanje nakon lansiranja kampanje, u razgovoru pojašnjava Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša.

Marina Knežević direktorica je marketinga u Krašu od kolovoza 2020. godine, a prije toga je radila u Agrokoru, odnosno Fortenova Grupi.

Kraš je dospio u središte zanimanja javnosti kampanjom za keks Domaćicu, koja je izazvala brojne reakcije. Zašto ste se odlučili baš za Domaćicu?

- U Krašu smo vrlo svjesno odlučili imenu brenda dati puno važniju funkciju i svrhu. Domaćica je...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 04:19