POSLOVNI REZULTATI

U prvih šest mjeseci AD Plastik Grupa ostvarila 13,4 posto veći prihod

‘Imamo stabilnu financijsku poziciju i nesmetano radimo na razvojnim aktivnostima četrdesetak ranije ugovorenih projekta za europsko i rusko tržište‘
 Davor Pongracic/Cropix

Poslovni prihodi AD Plastik Grupe u prvih šest mjeseci 2021. porasli su za 13,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 622,43 milijuna kuna. EBITDA je viša za 9,3 posto i iznosi 82,50 milijuna kuna, a neto dobit iznosi 32,43 milijuna kuna čime je ostvaren rast od 87,4 posto.

„Posljedice pandemije i nedostatak poluvodiča na tržištu usporili su proizvodnju novih automobila u Europi pa svoje operativne planove prilagođavamo kupcima. Istovremeno, rusko se tržište za sada brže oporavlja i tamo se ne primjećuju posljedice nestašice poluvodiča pa u skladu s time naše tvornice bilježe značajniji porast od europskih. Imamo stabilnu financijsku poziciju i nesmetano radimo na razvojnim aktivnostima četrdesetak ranije ugovorenih projekta za europsko i rusko tržište. Uz sve izazove i neizvjesnosti, osjetan je blagi, ali siguran pomak prema oporavku tržišta. Pandemija nažalost još uvijek traje i samim time nužan je daljnji oprez. Pratimo globalna kretanja i prilagođavamo svoje poslovanje te smo usmjereni na ostvarenje svojih ciljeva za ovu godinu“, izjavio je Marinko Došen predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.

Snažan rast prihoda na ruskom tržištu i kretanje tečajeva ruske rublje i mađarske forinte pozitivno su utjecali na rezultate AD Plastik Grupe, dok je nedostatak poluvodiča na europskom tržištu onemogućio značajniji rast pokazatelja matičnog društva.

U prvoj polovici ove godine AD Plastik Grupa ugovorila 104 milijuna eura vrijednosti novih poslova i smanjila je financijski dug. Veći dio poslova ugovoren je na europskom tržištu i to 79,9 milijuna eura novih poslova za Stellantis Grupu te 24,1 milijun eura na ruskom tržištu za AvtoVAZ, Nissan i Volkswagen Grupu. „Ugovoreni poslovi u našem portfelju osiguravaju nam sigurnu perspektivu, a stabilna financijska pozicija i kvaliteta omogućavaju nam lakše suočavanje s trenutnim izazovima. Pandemija još uvijek traje pa neizvjesnost njezinog razvoja i nedostatak poluvodiča otežavaju poslovanje i planiranje. Stoga je oprez nužan i još uvijek je pojačana naša usmjerenost na upravljanje rizicima. Iako je ovo još jedna zahtjevna godina, vjerujemo kako će završetak krize biti novi i veliki zamašnjak za AD Plastik Grupu i automobilsku industriju u cijelosti. Naši su trenutni planovi i realizacija prilagođeni okolnostima te smo spremni za brze promjene i prilagodbe koje nam nosi budućnost.“, rekao je Marinko Došen.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 08:09