potpisan ugovor

UM – THRIVE novi partner kompanije Nestlé Adriatic

Novi medijski partner dijeli uvjerenje kompanije Nestlé da je komunikacija jedna od najvažnijih strateških instrumenata u izgradnji brenda i reputacije
Neli Angelova

Kompanija Nestlé Adriatic potpisala je ugovor s kompanijom UM – THRIVE kao svojim novim partnerom na Adriatic tržištu nakon vrlo konkurentnog natječaja.

Od 1. siječnja 2021. godine UM-THRIVE bit će medijski partner kompanije Nestlé na temelju predstavljanja temeljite medijske strategije kroz plaćene medijske kanale, uključujući digitalne i tradicionalne, pokrivši na taj način sve bitne stavke u okviru medijskog plana. Novi medijski partner dijeli uvjerenje kompanije Nestlé da je komunikacija jedna od najvažnijih strateških instrumenata u izgradnji brenda i reputacije. Opseg rada nove medijske agencije pokriva sva tržišta u Adriatic regiji: Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Sjeverna Makedonija, sve medijske usluge poput medijske strategije, medijskog planiranja, zakupa medijskog prostora, procjene medijskog utjecaja, ...

„Vjerujemo da su mediji vrijednost koju treba razvijati i da su oni jedan od najvažnijih strateških instrumenata pri izgradnji brenda. Važnost prave kombinacije medija naročito raste u vremenu u kakvom sada radimo i živimo. S našim novim medijskim partnerom nastojat ćemo osigurati inovativne i jake medijske strategije za budućnost, kao i efektivan i efikasan pristup medijskoj kupovini. Medijske agencije u zemljama u kojima poslujemo su naši strateški partneri koji nas podržavaju u stvaranju pobjedničkih brendova i prilagodbi budućim medijskim kampanjama. Željeli bismo zahvaliti našim partnerima u prethodnim godinama i novom partneru na trudu i profesionalnosti koje su pokazali“, izjavila je Neli Angelova, direktorica komunikacija za Nestlé jugoistočno europsko tržište.

S novim partnerom Nestlé želi ostvariti svoje poslovne ambicije u Adriatic regiji i izgraditi snažno partnerstvo. Branislava Cargonov, regionalna generalna direktorica kompanije UM ističe da je sigurna da će UM-THRIVE imati pozitivan utjecaj na poslovanje kompanije Nestlé.

„Nastojat ćemo maksimalno pojačati marketinšku prisutnost i uspjeh kompanije u nadolazećim godinama. Radili smo neprekidno kako bismo osigurali najbolje opcije za Nestlé, koji dijeli naše ambicije – da budemo najbolji što možemo“, istaknula je Cargonov.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 15:09