CroNoMar

FOTO Ne staje izvoz u Norvešku, u projekt uključeno i novo brodogradilište

Najveća novost je uvođenje novog brodogradilišta Nuić Nautika iz Kaštel Gomilice u ovaj projekt
 Milan Balaban / CroNoMar

U ovim izazovnim vremenima kada izgleda kao da je većina gospodarskih aktivnosti na čekanju, realizacija projekta izgradnje radnih brodova za međunarodno tržište marikulture koji se kontinuirano provodi posredstvom tvrtke CroNoMar iz Šibenika, nastavljeno je prema planu.

Novo brodogradilište

Najveća novost je uvođenje novog brodogradilišta Nuić Nautika iz Kaštel Gomilice u ovaj projekt. Prije nepunih mjesec dana sklopljen je ugovor sa ovim kaštelanskim brodogradilištem o gradnji prvog plovila. Radi se o standardnom katamaranu tip PM 14,75 metara. Sa takvim modelom uglavnom i počinje suradnja CroNoMara i novih partnera.

- Prvi ugovor o isporuci aluminijskog katamarana sa Nuić Nautika potpisan je s namjerom da se u narednim godinam izgradi više plovila. CroNoMar je više godina kontinuirano u potrazi za novim partnerima kako bi se što bolje iskoristile sve mogućnosti koje su dostupne u ovom sektoru na međunarodnoj razini. Tako je u ovu uspješnu poslovnu priču uključen je još jedan hrvatski partner. Radi se o tvrtki iz Splitsko-dalmatinske županije čiji djelatnici imaju dugogodišnje iskustvo u brodogradnji. Trenutno svi naši partneri: Iskra brodogradilište odnosno bivši NCP iz Šibenika Oštro iz Kaštela , Tehnomont iz Pule i CroNoMar rade sa pojačanom aktivnosti kako bi uspjeli ispoštovati rokove ugovorenih isporuka, kaže Ana Zajc koja u ovom teškom razdoblju za poslovanje ističe zahvalu svim radnicima na njihovom trudu i požrtvovnosti kao i djelatnicima svih javnih institucija s kojima surađuju i bez čijeg doprinosa, kako kaže, ovakvi rezultati ne bi bili mogući.

SONY DSC
Milan Balaban / CroNoMar
Ana Zajc

Pouzdana partnerstva

Šibensko Iskra brodogradilište blizu je isporuke još dva aluminijska katamarana za norvešku industriju marikulture. U ovom trenutku grade 15 brodova od čega su veći dio katamarani, a grade i dva jednotrupca. Brodogradilište Oštro iz Kaštela blizu je isporuke jednog jednotrupca, a u gradnji su četiri različita modela brodova: jednotrupac, hybridi katamarani i standardni katamaran. U pulskom Tehnomontu grade se dva servisna broda.

created by dji camera
Milan Balaban / CroNoMar

- Svi hrvatski partneri u ovom projektu prepoznati su na međunarodnom tržištu marikulture kao profesionalne tvrtke, pouzdani i sigurni partneri koji jamče vrhunsku kvalitetu svojih proizvoda, uz isporuku na vrijeme. Proizvodi hrvatskih brodograditelja su radni brodovi - aluminijski katamarani i jednotrupci različitih dimenzija koji se koriste kao radni i servisni brodovi u sektoru akvakulture širom svijeta. Tako na najbolji mogući način promoviraju visoko kvalitetne hrvatske proizvode, kao i inovativnost i konkurentnost naših tvrtki u ovom sektoru. Bez obzira na vrstu i svrhu plovila, svaki novi brod je specifičan proizvod. Izrađuje se prema zahtjevima krajnjeg kupca. Rezultat toga je izazovno podugovaranje radova vezanih uz izgradnju broda. Do sada je CroNoMar posredovao u realizaciji više od 250 ugovora o izgradnji brodova. Do sada je samo u Šibeniku izgrađeno 105 brodova, a zajedno s brodogradilištima iz drugih hrvatskih gradova koji su se s vremenom priključili ovom projektu te s drugim hrvatskim malim i srednjim tvrtkama, pružateljima usluga i proizvođačima opreme koji su također naši partneri, rezultat projekta je izvoz u vrijednosti većoj od 140 milijuna eura - otkriva Ana Zajc, viša projektna savjetnica CroNoMara.

Milan Balaban / CroNoMar

Podsjetimo, projekt izgradnje radnih brodova za međunarodno tržište marikulture započeo je u Hrvatskoj 2010. godine posredovanjem tvrtke CroNoMar. Glavni cilj CroNoMar-a je povezati hrvatske i norveške tvrtke u maritimnom sektoru te ojačati izvozni potencijal hrvatskih proizvođača uspostavljajući dugotrajna partnerstva.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. travanj 2024 04:00