PREMAŠITI MILIJUN NOĆENJA

Tri ponajveće domaće agencije za najam luksuznog smještaja od ove će sezone djelovati pod jednim imenom

‘Sinergijom ćemo nastojati pojačati prodajni i promotivni aspekt djelovanja‘

Croatia Luxury Rent

 Screenshot/Croatia Luxury Rent

Tri ponajveće domaće agencije za najam luksuznog smještaja od ove će sezone na globalnom i domaćem tržištu poslovati i nuditi usluge najma smještaja pod zajedničkim imenom Awaze.

Riječ je o agencijama Croatia Luxury Rent iz Zadra, My Istria i Istria Home iz Poreča. Objedinjavanje je posljedica prodaje udjela svih triju subjekata fondu Platinum Equity, koji je otprije vlasnik domaće turističke agencije Novasol. Awaze bi svojom rasprostranjenom mrežom i dugogodišnjom prisutnošću na globalnoj turističkoj sceni trebao donijeti dodatnu snagu punjenja kapaciteta i povećanje broja noćenja.

Tijekom protekle godine te su tri agencije osigurale više od 900.000 noćenja. To samo po sebi govori o važnosti i utjecaju novog brenda na ukupno ostvarenje domaćeg turističkog proizvoda.

Glavnim operativcem Awazea imenovan je dosadašnji čelni čovjek Croatia Luxury Renta Josip Stulić. Glavna zadaća novog upravljačkog kadra bit će ujediniti poslovne procese svih triju subjekata i u tekućoj sezoni povećati ukupan promet za 20 posto u odnosu na proteklu godinu.

- Naš je cilj da putem poslovanja Awazea u prvom redu oplemenimo snagu ovih triju subjekata koji su donedavno poslovali zasebno. Sinergijom ćemo nastojati pojačati prodajni i promotivni aspekt djelovanja i u godinama koje su pred nama značajno premašiti brojku od milijun noćenja. Gledajući dosadašnja ostvarenja svake od ove tri agencije zasebno, dolazimo do impozantnih brojki koje će u ovoj, ali i sezonama koje su pred nama donijeti konkretne rezultate - istaknuo je Stulić.

image

Josip Stulic

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. travanj 2024 03:32