Dobar početak godine

Inditex zabilježio rast prihoda od prodaje zahvaljujući širenju Zare na brazilsko tržište

Osim Zare, pozitivne rezultate ostvarili su i ostali brendovi španjolske grupacije.
Zara je jedan od brendova u vlasništvu Inditexa
 Albert Gea / REUTERS

Najveći svjetski modni lanac, Inditex, zabilježio je rekordni rast dobiti i prihoda od prodaje u prvom kvartalu ove godine zahvaljujući dobrim poslovnim rezultatima Zare i otvaranju online trgovine u Brazilu.

Prihodi od prodaje, tako su za prvi kvartal iznosili 5,9 milijarde eura, što je rezultat "kontinuirane digitalne transformacije u integraciji platformi za online prodaju i postojećih trgovina", dok je dobit porasla za 10 posto na 734 milijuna eura. Inditexovi rezultati bili su znatno bolji nego njegova glavnog suparnika, švedskog H&M-a, koji je u prvom tromjesečju ostvario 77 milijuna eura neto dobiti.

Kompanija

Osim Zare, pozitivne rezultate ostvarili su i ostali brendovi španjolske grupacije. Među njima, iz kompanije su istaknuli poznati Pull & Bear koji je svoju internetsku prodaju proširio na američko tržište, te Stradivarius, Zaru Home, Oysho i Uterqüe, koji su u istom periodu otvorili nekoliko novih trgovina diljem svijeta. Uz to procjenjuju da će se prodaja u ovoj godini povećati između četiri do šest posto u trgovinama koje posluju minimalno godinu dana.

I dok drugi trgovački lanci u posljednjih godinu dana zatvaraju svoje poslovnice i bilježe konstantni pad prodaje, španjolska modna grupacija je u samo prva četiri mjeseca 2019. godine otvorila 23 dućana. Tako je svoja vrata Zara otvorila u New Yorku i Francuskoj, dok je novi dućan Massimo Duttija otvoren u Bahrainu. Kako prenosi Financial Times, za kolovoz je planirano daljnje širenje na devet tržišta koji uključujući Južnu Afriku i Kuwait.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 06:49