GLOBALNI AGENT PROMJENA

Gjorgij Hristov, novi generalni direktor za Coca-Colu Adria: Coca-Cola je globalni agent pozitivnih promjena

Kompanija ostaje predvodnik marketinških inovacija maksimalno se koristeći novim mogućnostima komunikacije s potrošačima koje donose digitalni kanali

Georgi Hristov, generalni direktor Coca Cola Adria Company

 CROPIX

Gjorgji Hristov kao novi generalni direktor za Coca-Colu Adria odgovoran je za tržišta Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine.

"Jako sam ponosan jer ću imati priliku dati svoj doprinos na tržištima koja su među najdinamičnijima globalno prepoznatim kada je riječ o iskustvu i zahtjevima potrošača. Moj se dolazak podudara s obilježavanjem 55 godina Cola-Cole u Hrvatskoj, a toliko smo prisutni i na slovenskom tržištu", kaže Hristov te ističe kako je Coca-Cola važan i pouzdan partner svojim dionicima na svim tržištima.

Novi generalni direktor Hristov sa sobom donosi više od 15 godina iskustva s različitih tržišta. Globalno iskustvo, kombinirano s dubokim razumijevanjem lokalnih potreba i vrijednosti, omogućava Coca-Coli da uspješno prilagodi i implementira strategije i prakse koje su jednako održive koliko su i inovativne.

Stalno inoviranje i rast

"Coca-Cola prepoznaje da svako tržište ima jedinstvene izazove i prilike te je iznimno važno prilagoditi se i integrirati u lokalnu zajednicu kako bi se osigurala relevantnost i uspješnost. Razumijevanje različitih tržišta i kultura unutar naše globalne mreže omogućuje nam da lokalno primijenimo globalne strategije s većom preciznošću, uzimajući u obzir posebnost svake zemlje i svakog pojedinog tržišta", ističe Hristov i naglašava kako Coca-Cola kao sustav te on osobno kao menadžer potiču kulturu učenja i prilagodljivosti, kao i dijeljenja znanja i podrške napretku i razvoju i drugih - kolega, suradnika, partnera i cijelih zajednica.

"Naša je snaga i tajna naše uspješnosti upravo u sposobnosti da se kontinuirano prilagođavamo, inoviramo i rastemo zajedno," zaključuje Hristov.

Inoviranje i rast posebno se vide u marketinškom pristupu Coca-Cole, koji je od osnutka kompanije jedan od najboljih na svijetu. A menadžeri poput Hristova neprestano inoviraju.

"Tražimo dinamičan način za razvoj sljedećeg poglavlja u našem pristupu povezivanju s potrošačima, pomno osluškujući njihove potrebe i navike", ističe on te dodaje kako je Coca-Cola uvijek ukorak s vodećim trendovima.

"Digitalna disrupcija duboko je transformirala globalni medijski konzumerizam i odnos prema brendovima. Današnji ‘televizor‘ nalazi se u dlanu naših ruku, na ekranima pametnih telefona", naglašava Hristov te dodaje kako je ova promjena nevjerojatno značajna, a istovremeno izazovna, no Coca-Cola je uspješno prilagodila svoj pristup iako je dugi niz godina bila sinonim za izvrsne televizijske oglase.

Posvećeni boljoj budućnosti

"Kroz desetljeća smo izgradili izuzetno efikasnu tvornicu za kreiranje sadržaja. No, s dolaskom novih medijskih kanala uspješno smo se prilagodili digitalnom okruženju. S velikim uzbuđenjem iščekujemo sve inovacije. Današnja proizvodnja digitalnog sadržaja odvija se brže nego ikad, s tisućama novih objava koje se stvaraju 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu", zaključuje Hristov.

Coca-Cola u Hrvatskoj i Sloveniji pozicionirala se i kao lider u održivom poslovanju, s posebnim fokusom na očuvanju okoliša i vodenih resursa te odgovornom upravljanju ambalažnim otpadom. "Kada govorimo o održivosti, posebno želim istaknuti našu globalnu strategiju World Without Waste, u sklopu koje na svim tržištima, pa tako i u regiji Adria, imamo cilj prikupiti svaku bocu ili limenku koju prodamo do 2030. godine", kaže Hristov.

Coca-Cola, dodaje Hristov, nije samo korporacija, ona je, globalni agent promjena, posvećena stvaranju bolje budućnosti za sve nas.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. ožujak 2024 00:50