Zaštita potrošača

Kupac reklamirao cipele zbog rupe, a odgovor trgovca ga šokirao: 'Nepravilno ste izuvali'

Izvješće je ubrzo dospjelo na društvene mreže gdje je izazvalo lavinu komentara
Ilustracija
 Neja Markicevic / CROPIX

Tri mjeseca nakon što je tenisice kupio kod lokalnog trgovca, kupcu iz Srbije potplat tenisice se odvojio i nastala je rupa na peti. Razočaran lošom kvalitetom, uložio je prigovor tražeći zamjenu ili povrat novca, a šokantan odgovor trgovca nije očekivao, prenosi Telegraf.

Trgovac je, naime, proveo analizu vraćenih tenisica i zaključio da kupac nema pravo na povrat ili zamjenu jer je rupa na peti nastala “mehaničkim putem”, odnosno “uslijed nepravilnog izuvanja tenisica sa zavezanim vezicama”.

Njihova Komisija za reklamacije, kako stoji u izvješću, zaključila je da je to jedina mogućnost jer je kupac cipele u trgovinu, prilikom reklamacije, vratio upravo tako, sa zavezanim vezicama. Odluka je, kažu, konačna i kupac nema pravo žalbe, a ako želi dodatna objašnjenja za to će biti "nadležan sud”.

Nevjerojatno izvješće trgovca je ubrzo dospjelo na društvene mreže gdje je izazvalo lavinu komentara, ali i reakciju udruge za Zaštitu potrošača:

- Tvrditi da je za odvajanje potplata od gornjišta odgovoran potrošač „koji je skidao zavezanu obuću“ u najmanju ruku je nestručno i neozbiljno, a još problematičnija je konstatacija da je dokaz za tu tvrdnju to što je „obuća na reklamaciju dostavljena zavezana” - stoji u odgovoru udruge za Zaštitu potrošača.

Osvrnuli su se i na dio u kojem se trgovac poziva na to da bi se spor i eventualna žalba kupca trebali rješavati na sudu.

- Rješavanje prigovora potrošača, koji za predmet imaju obuću, sudskim putem, kao što sugerira Vaša Komisija za reklamacije, nezamisliv je način rješavanja potrošačkih sporova na bilo kojem tržištu i u bilo kojoj situaciji, opominju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 01:33