Vodič za uspjeh

Kako odabrati pravog influencera za svoj brend? Trebate imati sljedeće stvari na umu

Moć pravog influencera može biti ključna za vašu marketinšku strategiju

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Kreirano S Ai

U današnjem digitalnom dobu, influenceri su postali vrlo moćan alat za brendove. Suradnja s pravim influencerom može značajno povećati vidljivost brenda, kredibilitet i naposljetku zaradu. Međutim, s obiljem influencera na raznim platformama, ključno je odabrati onu osobu koja je u skladu s vrijednostima i ciljevima vašeg branda.

Kada je riječ o influencer marketingu, odabir pravog predstavnika može imati pozitivan ili negativan utjecaj na brend. Srećom, provedeno je istraživanje koje otkriva ključne faktore za uspješnu kampanju i vrlo je bitno paziti na sve korake prilikom izrade sljedeće strategije.

Što želite i za koga je?

Prije nego što krenete u potragu za influencerom, važno je da jasno definirate ciljeve svoje kampanje i ciljnu publiku. Odrediti što želite postići s kampanjom i tko je vaš idealni kupac. Što ste precizniji u ovom dijelu, lakše ćete pronaći idealnog kandidata. Cilj može biti promoviranje sniženja, povećanje broja pratitelja na profilu brenda, povećanje prodaje nekog proizvoda, širenje informacija o lansiranju novog proizvoda i slično. Za koga je namijenjen vaš cilj: za nove ili stare kupce? Za mlađu žensku populaciju? Za područje grada Zagreba ili cijele regije? Definiranjem ciljne skupine možete smanjiti listu influencera i ubrzati pronalazak onog koji se baš obraća vašoj publici.

Istraživanje čuda čini

Nakon što ste definirali ciljeve i publiku, sastavite popis svojih idealnih kreatora. Imajte na umu da raspon pratitelja kojeg neki influencer ima nije jednak utjecaju kojeg ima. Nekad kreatori s manjim brojem pratitelja naprave uspješniju kampanju. Na primjer, ako nam je cilj samo lansirati vijest o nekom novom proizvodu, ima više smisla dogovoriti suradnju s nekim kreatorom koji ima veći doseg. No, u slučaju da želimo recenziju našeg proizvoda, ponekad je bolje uključiti kreatora s manjim brojem pratitelja koji ima veći angažman na svojim videima. Možete kreatore pronaći u tražilici koristeći se ključnim hashtagovima, kroz komentare drugih videa ili kroz vaš For you Page.

Kolika je razina angažiranosti?

Prije nego što uspostavite suradnju, provjerite njihovu analitiku i brojke koje su vam važne. Kako smo već naveli, nemojte se zavaravati samo brojem pratitelja, već obratite pažnju na njihovu "stopu angažmana", koja pokazuje koliko ljudi stvarno sudjeluje u interakciji s njihovim sadržajem. Visoki angažman ukazuje na vjernu i aktivnu publiku, dok doseg pokazuje koliko ljudi influencer potencijalno može dosegnuti svojim sadržajem.

Kakav je sadržaj?

Pažljivo pregledajte sadržaj koji influencer objavljuje kako biste provjerili je li u skladu s porukama i vrijednostima vašeg brenda. Dosljedan i dobronamjeran sadržaj pozitivno se odražava na vaš brend i vrlo je bitno surađivati s nekim tko vam odgovara prema svim standardima.

Kako su prošle prethodne suradnje?

Influencer marketing se oslanja na povjerenje između influencera i njihove publike Istražite prošle suradnje između brendova i influencera s kojima razmišljate surađivati, kako biste vidjeli jesu li prethodno radili sa sličnim brendovima. Ako jesu, to može biti dobar znak da će se dobro uklopiti i s vašim brendom. Također, imajte na umu da neki influenceri možda neće moći surađivati ako su već radili s vašim konkurentima zbog ugovornih obveza. Osim toga, izbjegavajte one koji često objavljuju nerelevantan sponzorirani sadržaj ili su bili uključeni u kontroverze koje bi se mogle negativno odraziti na vaš brend.

Pregovaranje o uvjetima i očekivanjima

Kada pronađete influencera s kojim želite surađivati, važno je jasno pregovarati o uvjetima i očekivanjima. Budite precizni u vezi s onim što želite postići partnerstvom i što ste spremni ponuditi zauzvrat. Budite transparentni i otvoreni za sve ideje jer tek onda dolazi do kreiranja savršenog sadržaja.

Slijedeći ove savjete, možete odabrati idealnog influencera za vaš brend i stvoriti uspješnu marketinšku kampanju koja će privući publiku i povećati prodaju vaših proizvoda.

Unutar Crewa nalazi se veliki broj kreatora iz različitih niša koji su profesionalni kreatori sadržaja i koji kroz svoj sadržaj ističu vrijednosti i brendove s kojima se s ponosom povezuju. Zapamtite, autentičnost, pouzdanost i relevantnost bitni su čimbenici za stvaranje uspješnog partnerstva s influencerima.

image

Ilustrativna fotografija/Crew kreatori

Crew Media/Crew Media

Odaberite mudro i pravi influencer može postati vrijedna prednost za vaš brend i ojačati vaš položaj u digitalnom okruženju. Kada se brend i kreator međusobno nađu, onda se stvara prava magija i sadržaj koji će biti nezaboravan.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. travanj 2024 15:05