#IZAZOVI

Rim Tim Tagi Dim Challenge: Uvod u hrvatske viralne TikTok hashtag izazove

Kako su izazovi na platformi postali globalni fenomeni i transformirali način na koji brendovi komuniciraju sa svojom publikom

Baby Lasagna/Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Crew Media

Zadnjih mjesec dana, vjerojatno ste na svojoj TikTok ‘For You‘ stranici naišli na video označen s hashtagom #rimtimtagidimchallenge. Rim Tim Tagi Dim Challenge, koji je nastao pa plesnoj koreografiji pjesme kojom je Baby Lasagna osvojio ovogodišnju Doru, odličan je primjer viralnog TikTok hashtag izazova u Hrvatskoj.

Globalni #challenge trendovi

TikTok hashtag izazovi predstavljaju srž kreativnosti TikTok platforme, omogućavajući korisnicima da se izraze, povežu i često sudjeluju u globalnim trendovima. Njihova popularnost je neizbježni rezultat sinergije glazbe, plesa, humora i socijalne interakcije koju TikTok nudi. Prvi hashtag izazovi su bili inspirirani specifičnim plesovima ili pjesmama, poput #blindinglightschallenge koji je nastao na temelju pjesme "Blinding Lights" izvođača The Weeknd. U tom izazovu korisnici TikToka izvodili su seriju plesnih pokreta uz spomenutu pjesmu, pri čemu su videa s tim hashtagom ostvarili preko 486 milijuna pregleda.

@katherynsacheri Miren hasta el final, no se van arrepentir 😊 🐶 #blindinglights #dance #dog #family #quarantine @ricardosacheri ♬ original sound - Ben O’Neill

Izazovi na TikToku variraju od humorističnih skečeva i satiričnih osvrtanja na društvene norme, do atletskih podviga i emotivnih ispovijesti. Hashtagovi poput #FightingDanceChallenge, gdje korisnici na komičan način prikazuju plesnu ‘borbu‘ u kojoj jedna strana izlazi kao pobjednik, ili #PlankChallenge koji testira izdržljivost korisnika, pokazuju raznolikost i širinu izazova dostupnih na ovoj platformi.

Poznati brendovi su prepoznali potencijal TikTok hashtag izazova u povećanju vidljivosti i interakcije. Izazovi poput #EyesLipsFace, pokrenuti od strane kozmetičkog brenda e.l.f., postali su viralni i generirali su veliku količinu korisničkog sadržaja koji prirodno promovira brend. Time se demonstrira kako se kroz kreativnost i interakciju može kreirati vrijedan marketinški sadržaj.

Izazovno lansiranje branda

TikTok izazovi su posebni zbog svoje sposobnosti prelaženja lokalnih granica i postajanja globalnih fenomena. Kada brend lansira izazov koji privuče pažnju korisnika, postoji velika vjerojatnost da će se taj izazov proširiti i postati popularan među širom TikTok zajednicom, što može rezultirati velikim brojem pregleda, lajkova, komentara i dijeljenja. Na taj način se pomaže brendu da se istakne i poveže s različitom publikom.

Osim toga, TikTok izazovi omogućavaju brendovima da pokažu svoju kreativnost i približe se svojoj ciljanoj publici na autentičan način. Kreiranjem zanimljivih i angažirajućih izazova, brendovi mogu izgraditi pozitivnu percepciju i emotivnu povezanost s korisnicima. Sudjelovanjem u izazovima, korisnici doživljavaju brend na novi način, što može dovesti do veće prepoznatljivosti.

TikTok hashtag izazovi moćan su alat za brendove koji žele izgraditi svoju prisutnost na ovoj popularnoj platformi i diferencirati se od konkurencije. Kroz kreativnost, angažman i autentičnost, brendovi mogu iskoristiti potencijal izazova kako bi povećali vidljivost, angažman i lojalnost svoje publike, stvarajući tako snažnu vezu sa korisnicima i postižući uspjeh u digitalnom prostoru.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. svibanj 2024 09:27