Mreža školskih ustanova ne odgovara stvarnom stanju, prije ulaganja u pojedine školske zgrade ne procjenjuju se troškovi korištenja, održavanja i zaposlenih, s osnivačima se ne utvrđuju izvori financiranja, ne prate se i ne analiziraju troškovi izgradnje, rokovi izvođenja radova i razlozi 'probijanja', otkriva izvješće Državnog ureda za reviziju.
Taj je Ured godinu dana analizirao učinkovitost kapitalnih ulaganja u osnovne i srednje škole od 2014. do 2016. godine.
Nakon što je analizirao ministarstva znanosti i obrazovanja te regionalnoga razvoja i fondova EU, 20 županija, 34 grada i Grad Zagreb, Ured je učinkovitim ocijenio kapitalna ulaganja u škole u Čakovcu. Istu ocjenu, uz napomenu da trebaju poboljšati neke stvari, dobili su Ministarstvo regionalnoga razvoja, 20 župan...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....