orbico

Svi dućani zatvoreni, a Braunovim uređajima prodaja raste

Nemogućnost fizičke prodaje nagnala je distributere šišača i epilatora da razviju nove prodajne kanale. Strategija se pokazala uspješnom
Nemogućnost fizičke prodaje nagnala je distributere šišača i epilatora da razviju nove prodajne kanale. Strategija se pokazala uspješnom

Zamislite da se bavite prodajom i distribucijom proizvoda za široku potrošnju. Radi se o proizvodima koji tretiraju potrebu praktički svakog čovjeka na planetu, pa je potražnja za njima konstantna. Naravno, ta potražnja ne znači i garanciju prodaje, na tržištu postoji mnogo različitih proizvoda i proizvođača namijenjenih istoj toj svrsi, stoga među njima postoji ozbiljna konkurencija. No, dok je potražnja stalna, onaj koji uspije proizvesti tehnološki superioran uređaj ili postići najbolji omjer cijene i kvalitete može računati na poslovni uspjeh. Međutim, što kad se dogodi da potražnja nestane? Ili preciznije rečeno, što kad u jednom trenutku nestanu svi uobičajeni kanali za zadovoljavanje te potražnje? Upravo su se s takvom situacijom ovog proljeća susreli u Orbicu. Ta kompanija, sa s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:47