U sklopu projekta „Startaj Hrvatska” koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca, upoznali smo osmero hrabrih ljudi s poduzetničkom vizijom. Uz podršku stručnog tima SPAR-a Hrvatska usavršili su svoje proizvode i SPAR-u dostavili naručene količine. Sada je došlo vrijeme i da kupcima u INTERSPAR hipermarketu u direktnoj prodaji predstave svoje proizvode.
Upravo će o prodajnim rezultatima i prodajnim vještinama vrijednih poduzetnika, njihovom zalaganju, motivaciji i suradnji na kraju ovisiti tko će od njih potpisati ugovor sa SPAR-om Hrvatska i čiji će proizvod postati HIT proizvod 2020. Za prodaju su na raspolaganju imali 90 minuta, a dočekalo ih je i iznenađenje - tajni kupci. Poznati hrvatski poduzetnici u svojoj novoj ulozi kandidatima su na licu mjesta udijelili savjete i pružili podršku kako bi oni što lakše savladali zadatak.
Za pažnju kupaca prva se borila Ivana Perić koja je Deani Miletić pomogla da njezin kolač Spara visoke energetske vrijednosti, napravljen od najkvalitetnijih sastojaka, bude u finalu projekta „Startaj Hrvatska”. Ivanin tajni kupac bio je hrvatski poduzetnik i investitor Hrvoje Prpić. „Ivana je puna energije, zna pristupiti ljudima i jednostavno je ne možete odbiti”, poručio je nakon susreta s Ivanom.
U izravnoj prodaji okušala se i Jasna Karavanić sa svojom mješavinom začina Jaggety u kojoj je više od 50 posto sušenog povrća s lokalnih OPG-ova. „Jasna je jako dobro istražila tržište. Sada bi više trebala koristiti priču oko bakine kuhinje jer je fenomenalna“, komentirao je Vedran Sorić, direktor prodaje u SorbeL grupi i Jasnin tajni kupac.
Diana Prpić se kupcima predstavila Batelom, jedinstvenim namazom od ekološkog batata s obiteljskog OPG-a. „Diana je prirodno srdačna, vidi se da živi za svoj proizvod i to je veliki adut u njenoj prodaji”, zaključila je Mirjana Kolar, stručnjakinja za razvoj biznisa, brendova i karijera, Dianin tajni kupac.
Goran Čipčić je nakon mjeseci napornog rada predstavio svoju Zorinu mast, nastalu prema tradicionalnoj recepturi. „Goran ima izvrstan pristup kupcu i odlučan je u prodaji. Iznimno je uporan, a upravo ta upornost čini razliku”, istaknuo je Goranov tajni kupac Davorin Štetner, poduzetnik i poslovni anđeo.
U sljedećoj epizodi „Startaj Hrvatska” svoje vještine pokazat će preostalih četvero kandidata. Proizvodi se mogu pronaći i kupiti na posebnim „plavim policama” u svim INTERSPAR i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Svaka kupnja čini razliku i utječe na to koji će kandidat odnijeti titulu HIT proizvoda 2020.