HPB za još bolje korisničko iskustvo: digitalna izvrsnost i lokalna dostupnost

 promo

U suvremenom načinu života, u kojem su brzina i dostupnost postali osnovni zahtjevi korisnika bankarskih usluga, Hrvatska poštanska banka (HPB) odgovara integracijom digitalnih rješenja i lokalne prisutnosti širom Hrvatske. Fokusirajući se na digitalni razvoj i poslovnu mrežu kroz koju nudi svoje proizvode i usluge, HPB dodatno učvršćuje poziciju najdostupnije banke u zemlji.

Banka u mobitelu - mHPB za brze i sigurne financije

Mobilno bankarstvo, mHPB, korisnicima omogućuje potpunu kontrolu i upravljanje financijama, gdje god se nalazili. Aplikacija omogućuje praćenje računa 24/7, instant plaćanja u realnom vremenu, pristup ePoslovnici te sigurno upravljanje karticama - bez potrebe za dolaskom u centar Banke.

Uz funkcionalnosti poput eGotovine (podizanje novca bez kartice), mTokena, eRačuna, eKioska i online komunikacije s bankarom putem chata, audio i video poziva, mHPB aplikacija zadovoljava sve potrebe modernog korisnika – brzo, jednostavno i sigurno.

HPB kontinuirano ulaže u sigurnost i primjenu naprednih tehnologija za zaštitu podataka, a svojim digitalnim rješenjima osigurava visoku razinu pouzdanosti i zaštite od prijevara – čineći mobilno bankarstvo ne samo praktičnim, već i iznimno sigurnim.

Najveća mreža bankarskih usluga u Hrvatskoj

Uz stalan digitalni razvoj, HPB osigurava i fizičku dostupnost usluga kroz vlastitu mrežu od 64 centra te jedinstven projekt Banka u Pošti, koji se provodi u partnerstvu s Hrvatskom poštom. Kroz ovu suradnju, HPB je prisutna u više od 1.000 poštanskih ureda, uključujući i najudaljenija ruralna i otočna područja.

Ovakva dostupnost ima posebno značenje za lokalne zajednice i njihovo poduzetništvo, osobito u kontekstu potrebe za ravnomjernim regionalnim razvojem i zadržavanjem stanovništva u manjim sredinama. HPB na taj način, pružajući financijske usluge, doprinosi i društveno-ekonomskom razvoju Hrvatske.

Dostupnost kao temelj odgovornog bankarstva

Pristup financijskim uslugama nije privilegija već pravo te je prisutnost dio strategije HPB-a, koja se oslanja na dostupnost u različitim opcijama i putem različitih kanala: digitalno kroz rješenja poput mobilne aplikacije mHPB i ePoslovnice te lokalno kroz široku poslovnu mrežu.

Bilo da je riječ o korisniku koji obavlja transakcije putem mobitela iz udobnosti doma ili poduzetniku koji koristi usluge u poštanskom uredu u malom mjestu, HPB svima osigurava jednostavan, siguran i kvalitetan pristup bankarskim uslugama.

HPB gradeći bankarsku prisutnost aktivno doprinosi jačanju lokalnih zajednica i gospodarstva. Dostupnost za HPB nije pogodnost, već trajna obveza i društvena odgovornost – temelj održivog i ravnomjerno razvijenog financijskog sustava u cijeloj zemlji u skladu s misijom kojom Banka stvara uvjete za bolji život u Hrvatskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 20:39