Iskustva klijenata: mi smo realizirali APN kredite

Savjeti budućim korisnicima stambenih kredita uz subvenciju države

Hrvatska poštanska banka

Početak novog kruga subvencioniranih stambenih kredita dobar je trenutak za podijeliti iskustvo onih koji su ranije ostvarili APN kredit. Kao pomoć građanima koji upravo traže rješenje stambenog pitanja prenosimo savjete klijenata koji su prethodnih godina u svoj vlastiti dom uselili zahvaljujući kreditu Hrvatske poštanske banke uz subvenciju države.

HPB je u dosadašnjim tranšama odobrila oko 2.500 APN kredita, a i za novi krug u 2022. pripremila je odlične uvjete s iznimno povoljnom kamatnom stopom i pogodnostima te uvela novosti koje omogućavaju značajne uštede klijentima.

Dogovorite sastanak u banci

Ivana Gabre, magistra farmacije koja s obitelji živi u okolici Trogira, opisuje što je za mladi par s djecom značio APN: 'Živjeli smo u podstanarskom stanu, a željeli smo imati svoju kuću. Predano smo krenuli u pripreme, od sređivanja zemljišta i prikupljanja dokumenata za izgradnju, nadalje. Banka je cijelo vrijeme bila uz nas i davala nam sugestije kako najlakše prebroditi neke izazove, osobno mi je najznačajniji bio transparentan odnos i dostupnost kako bismo pravodobno mogli reagirati na određene zahtjeve. Iz tog iskustva dolazi i savjet budućim korisnicima: dogovorite sastanak s bankom čim prije!

Uloga osobnih bankara

Sabina i Tomislav Satler iz Osijeka, bračni i poslovni partneri koji vode vlastiti biznis, kažu kako im je najstresnije bilo što dio kuće nije bio legaliziran te su na to morali duže čekati. Nije sve uvijek po planu, ali su u konačnici uspjeli. Napominju da s prodavateljem nekretnine odmah treba provjeriti urednost dokumentacije, a s osobnim bankarom - kao što su oni u HPB-u, otvoreno komunicirati o svemu kako bi se od početka znalo ako nešto nedostaje i tako ostvariti svoj plan.

image

Hrvatska poštanska banka

Važne su kamate i brzina

'APN je za mene značio konačnu odluku o kupnji vlastite nekretnine za obitelj, a u tom je poslu dobra priprema – sve. Banka je tu da pruži sve potrebne informacije – pritom su najvažniji brzina, točnost i dostupnost vezano uz detalje o APN-u i uvjete banke, a za moj odabir odlučujuća je bila kamatna stopa HPB-a, koja je bila najniža na tržištu ', navodi Dinko Listar iz Zagreba zaposlen u IT biznisu.

Iskoristite uštede i pogodnosti

'Za APN program sam saznao putem HPB Newslettera, zakazao inicijalni sastanak na kojem su mi prezentirane sve informacije i pogodnosti. Čuo sam različite priče od poznanika, sve s poveznicom „puno dokumentacije“, a ja sam u suradnji s bankom dokumentaciju pripremio vrlo brzo. Popisali smo što trebam pribaviti, što mogu riješiti putem sustava e-Građani i već prilikom drugog susreta potpisali ugovor', naglašava Alen Ivančec iz Dugog Sela, zaposlen u IT sektoru. Važno je, kaže, biti s bankom u stalnoj komunikaciji i imati, kao u HPB-u, stručnjake za APN kredite. 'Sve uštede i pogodnosti sam na vrijeme iskoristio'.

Pažljivo slušajte upute

'Kao suprug i otac dvoje male djece želio sam riješiti stambeno pitanje za obitelj i to sam uspio. U banku treba ići kad počnete razmišljati o stambenom kreditu, a svakako čim pronađete nekretninu koju potencijalno kupujete. Treba znati točnu cijenu, provjeriti urednost papira i sve odnijeti u banku gdje dobijete upute za dalje. Onda ide automatizmom, mailovi i telefon, sve brzo i efikasno i, ako je kredit odobren, banka šalje dokumentaciju u APN na odobrenje subvencije. S punim povjerenjem sam prepustio da osobni bankar vodi moj predmet, postupao sam po uputama i uspješno prošao proces', prenosi svoje iskustvo Marko Pišković iz Zagreba.

image

Hrvatska poštanska banka

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 14:27