Promo

Kandidate projekta “Startaj Hrvatska” iznenadili tajni kupci – evo kako su se snašli

Startaj Hrvatska
 SPAR

Osam kandidata je korak po korak ostvarilo svoje poduzetničke snove kroz projekt „Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Uz podršku stručnog tima SPAR-a Hrvatska usavršili su svoje proizvode, a uspjeli su i na vrijeme SPAR-u isporučiti naručene količine proizvoda. Sada je došlo vrijeme da u direktnoj prodaji kupcima u INTERSPAR hipermarketu osobno predstave svoje proizvode. O prodajnim rezultatima i prodajnim vještinama vrijednih poduzetnika, njihovom zalaganju, motivaciji i suradnji na kraju ovisi i tko će od njih potpisati ugovor sa SPAR-om Hrvatska i čiji će proizvod postati HIT proizvod 2020.

Ivana Perić, Jasna Karavanić, Diana Prpić i Goran Čipčić za predstavljanje i prodaju svojih proizvoda na raspolaganju su imali 90 minuta. Dočekalo ih je i iznenađenje - tajni kupci koji su im na licu mjesta udijelili savjete, pružili podršku i ohrabrenje kako bi što lakše savladali zadatak. Kako su se snašli u ovom uzbudljivom izazovu, pokazala je deveta emisija projekta. Ove subote u poslijepodnevnom programu Nove TV pratite i iskustva preostalih četvero kandidata.

Prvi proizvod koji se borio za pažnju kupaca bila je Spara, kolač visoke energetske vrijednosti s rokom trajanja od 75 dana. Domaće maslinovo ulje jedina je masnoća u ovom kolaču, a u bazi se koristi pirovo brašno. Neretvanska suha smokva, sušene marelice, grožđice, bademi i orasi, rogač i čokolada Sparu čine iznimno ukusnom, a malo likera i džema od limuna dodaju specifičnu notu. Osmislila ga je Deana Miletić, a u ostvarenju sna pomaže joj Ivana Perić koja se ovom prilikom i okušala u direktnoj prodaji. Njen tajni kupac bio je hrvatski poduzetnik i investitor Hrvoje Prpić. „Ivana je puna energije i zna pristupiti ljudima. Jednostavno je ne možete odbiti”, poručio je nakon susreta s Ivanom.

image
Deana Miletić i Ivana Perić te njihov kolač Spara
SPAR

U direktnoj prodaji okušala se i Jasna Karavanić sa svojom mješavinom začina Jaggety. Ova mješavina začina sadrži više od 50 posto sušenog povrća – mrkvu, korijen celera, korijen pastrnjaka, poriluk te list peršina uz dodatak himalajske soli i kurkume. Jasna Jaggety izrađuje ručno od namirnica s domaćih OPG-ova. Zbog načina prerade povrća i procesa izrade začina, hranjive vrijednosti namirnica maksimalno su očuvane. „Jasna je jako dobro istražila tržište. Sada bi više trebala koristiti priču oko bakine kuhinje jer je fenomenalna“, komentirao je Vedran Sorić, direktor prodaje u SorbeL grupi i Jasnin tajni kupac.

image
Jasna Karavanić i mješavina začina Jaggety
SPAR

Diana Prpić se kupcima predstavila Batelom, jedinstvenim namazom od ekološkog batata s obiteljskog OPG-a. Batela dolazi u dvije varijante. Jednobojna je napravljena od narančastog batata i čokolade, uz dodatak javorovog sirupa i kokosova ulja te ne sadrži alergene. Dvobojna Batela uz narančasti batat sadrži i bijeli, a uz tamnu čokoladu, sadrži i pripravak s okusom bijele čokolade te mljevene bademe i dodatak bourbon vanilije. „Diana je prirodno srdačna, vidi se da živi za svoj proizvod i to je veliki adut u njenoj prodaji”, zaključila je Mirjana Kolar, stručnjakinja za razvoj biznisa, brendova i karijera, Dianin tajni kupac.

image
Diana Prpić i namaz od batata Batela
SPAR

Goran Čipčić je nakon mjeseci napornog rada predstavio svoju Zorinu mast. Pripravlja se prema tradicionalnoj recepturi Goranove bake Zore, od sastojaka uzgojenih i pripremljenih kod lokalnih, domaćih proizvođača i prerađivača s područja Dalmacije. Zorina mast nosi ime po Goranovoj baki koju on želi učiniti ponosnom. „Goran ima izvrstan pristup kupcu i odlučan je u prodaji. Iznimno je uporan, a upravo ta upornost čini razliku”, istaknuo je Goranov tajni kupac Davorin Štetner, poduzetnik i poslovni anđeo.

image
Goran Čipčić i njegova Zorina mast
SPAR

Njihovi proizvodi se mogu pronaći i kupiti na posebnim „plavim policama” u svim INTERSPAR i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Svaka kupnja čini razliku i utječe na to koji će kandidat odnijeti titulu HIT proizvoda 2020.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 23:57