Koliko se može zaraditi postavljanjem aqua parka na plaži

AQUAGLIDE AquaSuperPark Valamar Club Tamaris Lanterna

Razgovaramo s jednim koncesionarom Aquaglide parka da li se ovaj biznis zbilja toliko isplati. S obzirom da se obraćamo drugim mogućim koncesionarima, zarada je definitivno najvažnije na što trebamo skrenuti pažnju.

Aquaglide koncesionar

Kad dođete na plažu vi vidite postavljen atraktivan aquapark i sve funkcionira savršeno, ali

Naš posao počinje daleko ranije, kvalitetnim planiranjem, ispitivanjem lokacije i naravno pažljivim postavljanjem investicijskog plana, te još pažljivijim odabirom aquapark branda s kojim će te raditi.

Danas na tržištu imate svega od izuzetno kvalitetnih i atraktivnih aquaparkova do kineskih kopija od koji neke imaju i kopirane ISO certifikate kvalitete i sigurnosti. Tu je u odabir najvažnije uključiti zdrav razum i naravno proučiti kako brand s koji mislite surađivati stoji na svjetskom nivou. Na našem domaćem tržištu to može biti samo priča. Neki su ljudi uzeli jeftine Kineske kopije i posao završili prije kraja prve ljetne sezone.

image

Belvedere kamp Seget Vranjca

Ako pametno odaberete posao će već u startu imati dobru perspektivu

- Koji rezultat želimo od aquaparka? Svaki koncesionar želi park postaviti da bude što profitabilniji.

- Formula je jednostavna A (što veći broj korisnika) x B (što duže vrijeme korištenja)

A – Atraktivnost je osnovni faktor koji će dovesti veliki broj korisnika u vaš aquapark. Ako uzmete aquapark koji je interesantan samo maloj dječici, promet ste si prepolovili već u startu. Aquapark mora imati atrakcije za sve uzraste. Mi volimo reći od 5 do 75 godina, ali poanta je privući ne samo generacije od 5-12 godina već i one od 15, 20 i 25 godina starosti.

B – Jednostavnost korištenja tj. jednostavnost ulaska tj. penjanja na aquapark nama je najbitniji faktor. Ako imate aquapark koji ima staze visoke 40cm i nakon svakog pada djeca moraju plivati 20-tak metara ili više do ulazne platforme onda će te ne samo djecu već i odrasle izmoriti prije nego naprave jedan pošteni krug po aquaparku. Poanta je da se korisnik može popeti na aquapark na bilo kojem mjestu bez plivanja okolo na okolo. Na taj način će te umjesto polusatnih prodavati ulaznice od pola dana.

- Dodatni treći faktor je kvaliteta kako bi vaš aquapark radio što više godina i durao ljeta bez zastoja.

- Veličina aquaparka je faktor koji ustvari znači broj korisnika koliko može biti u aquaparku u jednom momentu. Uz to treba imati na umu da je veliki aquapark automatski i privlačniji

- Za početak si posložite SWAT analizu s uključena ova tri važna faktora u planiranju investicije u aquapark i sve će vam u brojkama odmah biti jasnije.

- Planirajte na vrijeme jer tu leži znatna ušteda. Zadnjih godina proizvodnja se naručuje već sredinom kolovoza!!! Naravno ako naručite svoj aquapark u proizvodnji, cijena će biti znatno povoljnija i dobit će te upravo ono što želite i na vrijeme, tj. najkasnije početkom/sredinom svibnja.

image

Adriatik kamp Primošten

Ernest Kiseljak/

Koji je aquapark brand najatraktivniji?

Američki AQUAGLIDE proizvodi najatraktivnije aquaparkove. Njihovi aquapark elementi su čudo kojeg se ne bi niti veliki cirkus posramio: Skyrocket – 8m visoka ljuljačka, Summit Express TR i Free Fall Supreme TR – 5m visoki tobogani s ugrađenim TRICKLER sistemom za zalijevanje tobogana, Monkey Dome – 6m duga džungla s monkey bar ručkama za sve male i velike tarzane. Monsoon sistem zalijevanja aquaparka je posebna priča. Kad ga upalite imate osjećaj kao da je dio parka u prašumi iznad koje stoji mali oblačić iz kojeg lagano kiši.

AQUAGLIDE brand nudi više od 100 različitih elemenata, tako da njihov aquapark ne može biti dosadan.

Na koji se aquapark brand najlakše popeti?

AQUAGLIDE ima patentirane svega 10cm visoke staze, tako da se na njih s lakoćom popne i najmanje dijete. Svi ostali proizvođači su i dalje na stazama debljine 40cm i više.

image

AQUAGLIDE AquaSuperPark Šimuni camping Pag

Trajnost

Američki AQUAGLIDE ima izuzetnu kvalitetu, novost je Tritex Cx3 PVC izuzetne čvrstoće kojeg odlikuje i manje upijanje topline.

image

AQUAGLIDE AquaSuperPark Šimuni camping Pag

Uz sve navedeno važno vam je da tvrtka koja zastupa brand pruža odličan servis u svakom pogledu od, projektiranja, ugradnje, održavanja.

AquaSuperPark tim (AB ORIGINAL d.o.o) koji zastupa Američki AQUAGLIDE od 2009. godine pružit će vam ne samo odličan servis već i fantastičnu marketinšku podršku.

image

AQUAGLIDE AquaSuperPark Šimuni camping Pag

Ernest Kiseljak/

Zaključak: Za dobar posao vam je potrebno pametno planiranje i narudžba na vrijeme.

https://www.aquasuperpark.com/objave/

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 12:59