Lidl na UEFA Women’s EURO 2025™

MILTON KEYNES, ENGLAND - JULY 27: Germany players celebrate after victory in the UEFA Women‘s Euro 2022 Semi Final match between Germany and France at Stadium MK on July 27, 2022 in Milton Keynes, England. (Photo by Catherine Ivill - UEFA/UEFA via Getty Images)

 Catherine Ivill - Uefa/Uefa Via Getty Images

Lidl se u sklopu partnerstva s UEFA Women’s EURO 2025™ usredotočuje na edukaciju o prehrani i osobni razvoj. Lidl s UEFA Women’s EURO 2025™ koje počinje danas ponovno ističe svoju posvećenost promicanju ženskog sporta, zdravih i osviještenih odabira te osobnog razvoja mladih ljudi. Kao dio svojeg angažmana, Lidl će pokrenuti inicijative koje se bave edukacijom o prehrani, osnaživanjem mladih te inkluzivnošću – podrškom navijačicama i navijačima te igračicama na terenu i izvan njega. Ovaj prehrambeni trgovački lanac u planu ima niz različitih aktivnosti, kako u fan zonama, tako i u sklopu samog prvenstva u Švicarskoj, čime istodobno promiče ovo natjecanje te pomaže u stvaranju bolje sutrašnjice.

Lidlov Youth Camp

Lidl na UEFA Women’s EURO 2025™ želi postići stvarnu promjenu, stoga koristi partnerstvo s UEFA-om da u suradnji s #WePlayStrong stvori program za mlade žene usmjeren na nogomet i zdrav stil života – Lidl Youth Camp. Taj paneuropski vikend program predstavlja prostor u kojem mlade žene mogu otkriti svoj potencijal, potaknuti ambicije te jačati zajedno.

image

LONDON, ENGLAND - JULY 31: General view as the England players celebrate the first goal during the UEFA Women‘s Euro 2022 final match between England and Germany at Wembley Stadium on July 31, 2022 in London, England. (Photo by Catherine Ivill - UEFA/UEFA via Getty Images)

Catherine Ivill - Uefa/Uefa Via Getty Images

Aktivnosti fan zona

Lidl još jednu godinu zaredom pomaže kupcima i navijačima da donesu osviještene odabire za dobrobit njih samih, drugih ljudi te našeg planeta. Lidl iz tog razloga u fan zone donosi punktove za osvježenje kako bi navijačima ponudio voćne kupove kao svježu i zdravu opciju koja osigurava ne samo osvježenje i raznolikost ponude, nego i prirodan i zdrav izvor energije.

Tim za osviještenost

Ovog se ljeta Lidl udružuje s UEFA-om u svrhu organizacije timova za osviještenost na svih osam stadiona na kojima će se održati 31 utakmica. Navedeni timovi sačinjeni su od posebno obučenih ambasadora posvećenih promicanju inkluzivnog i uvažavajućeg okruženja za sve navijače. Zadaća ovih timova je da promiču korektnost i poštovanje te da budu prijateljska lica u masi i pružaju podršku, potiču jedinstvo te se brinu za to da svi uživaju u igri.

image

MILTON KEYNES, ENGLAND - JULY 27: During the UEFA Women‘s Euro 2022 Semi Final match between Germany and France at Stadium mk on July 27, 2022 in Milton Keynes, England. (Photo by Steve Bardens - UEFA/UEFA via Getty Images) *** Local Caption ***

Steve Bardens - Uefa/Uefa Via Getty Images

Fresh Field

Lidl u svrhu promicanja osviještene prehrane i osvježenja za švicarske turiste i nogometne navijače stvara izvor hrane oblika i veličine nogometnog terena. Na samo 30 minuta udaljenosti od Zuricha, Lidl je posadio osam vrsta voća i povrća kako bi proizveo više od 15 tona svježe hrane, a urod će zatim biti doniran raznim organizacijama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2025 21:47