Piletina je jedna od najzastupljenijih namirnica u hrvatskim kućanstvima, no nije svejedno otkuda dolazi

Piletina je uvijek rado viđen gost na tanjuru, posebno ona domaćeg porijekla. Toga su itekako svjesni i u Perutnini Ptuj, čije je lokalno uzgojeno Međimursko pile nova zvijezda, ali ovog puta ne nedjeljnog ručka, već reklame.
Perutnina Ptuj
Piletina je uvijek rado viđen gost na tanjuru, posebno ona domaćeg porijekla. Toga su itekako svjesni i u Perutnini Ptuj, čije je lokalno uzgojeno Međimursko pile nova zvijezda, ali ovog puta ne nedjeljnog ručka, već reklame.

Uljem poprskan štednjak, juha koja zakipi kad na tren napustimo kuhinju, kapljica umaka koja završi na podu baš kada nam se žuri — situacije su to koje svi poznajemo, bez obzira na godine ili talent za kuharske majstorije. Upravo je zato za novu kampanju domaćeg proizvođača piletine Perutnina Ptuj-Pipo Čakovec snimljen TV spot koji prikazuje baš te svakodnevne, svima dobro poznate situacije u kuhinji!

Jelo za svačije potrebe

Kao i u stvarnom životu, u glavnim ulogama nisu poznati chefovi, već obični ljudi različitih kulinarskih vještina. Bez obzira na to jesu li nespretni početnici ili već iskusni kuhari željni eksperimentiranja, u odabiru namirnica svi kreću od istih kriterija: treba biti lokalno, zdravo i fino.

Upravo zato biraju Međimursko pile, meso sa sjevera Hrvatske uzgojeno na tradicionalan način.

Piletina koja dolazi s farmi naše najmanje, ali prirodom iznimno bogate županije pouzdan je izbor za svaki obrok, bilo da se radi o brzinski pohanom fileu ili nedjeljnom ručku u kojeg je uloženo cijelo prijepodne. Ipak se radi o piletini — namirnici s tisuću lica koja se može pripremiti na bezbroj načina, a ako je provjerenog i domaćeg porijekla kao Međimursko pile, uvijek će biti odličan i zdrav izvor hranjivih tvari.

Piletina u glavnoj ulozi

Ideju i izvedbu kampanje potpisuje kreativni tim marketinške agencije Degordian, a TV spot je snimljen u suradnji s produkcijskom kućom Pet do dvanaest, producenticom Ninom Vrdoljak, redateljem Reneom Gallom i direktorom fotografije Filipom Totom. Atmosferu jednog običnog zagrebačkog stana ispunjenog finim mirisima netom pečene piletine uskoro ćete moći vidjeti i na TV ekranima, kao i sve nedaće glavnih junaka koji, kao i svi mi, ponekad zaglibe u kuhanju. Kada je o hrani riječ, ionako znamo da je jedino bitan krajnji rezultat na tanjuru — bilo da je to sočno meso koje se krije ispod hrskave kožice, file u egzotičnom umaku ili juha koja krijepi dušu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. srpanj 2025 20:50