Mješanka Luna imala je problema s alergijama koje su se odrazile na stanje i izgled njezine kože i dlake. Lunina vlasnica, Mary Novosel, shvatila je da na tržištu ne postoji jedinstveno rješenje za probleme njezine ljubimice. Odlučila ga je, stoga, stvoriti sama. Mary je k tome još ranije odlučila ubrzan i stresan tempo novinarskog zanimanja zamijeniti s onime što ju je oduvijek uistinu ispunjavalo - biljnim kozmetičkim pripravcima. Nakon istraživanja savršene formule koja će, osim specifičnih, pokrivati i svakodnevne probleme s kojima se susreću vlasnici dlakavih ljubimaca, Mary je došla na ideju Shapella.
Riječ je o krutom i tekućem šamponu koji zahvaljujući nježnoj i potpuno prirodnoj aktivnoj formuli na bazi aktivnog ugljena i zelene gline njeguje i čisti dlaku i kožu životinja, a pogodan je i za ljude. Proizvod ne sadrži sulfate, parabene te umjetna bojila i mirise, nije testiran na životinjama i veganski je, a dolazi u dvije verzije – sapun u obliku šapice praktičan je za upotrebu i izvan doma, dok je tekući šampon praktičniji za kućnu primjenu.
Baza šampona potpuno je prirodna te sadrži zelenu glinu i aktivni ugljen koji dubinski čiste i detoksiciraju. Eterično ulje čajevca, poznato po antibakterijskim svojstvima, proizvodu daje i specifičan miris po svježe pokošenoj travi. Upravo to Shapello šamponu omogućuje kupanje životinja koje oponaša ono u prirodi, jer zbog specifičnog sastava i mirisa ljubimac ima osjećaj da se u pripravku nalaze zemlja i trava pa nema potrebu dodatno se utrljavati u prljavštinu.
Svoj proizvod Mary je poželjela plasirati i na police velikog trgovačkog lanca. U tome joj je pomogao projekt „Startaj Hrvatska” koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi podržali poduzetnike i startupove s dobrom i inovativnom idejom. Stručni tim SPAR Hrvatska pomogao joj je u odabiru ambalaže, prikupljanju dodatne dokumentacije te savjetima za unaprjeđenje proizvoda, kao i u savladavanju svih drugih izazova. “Volim kontakt s prirodom, a najviše volim kad iz ni iz čega stvorim - nešto. Prijavila sam se na Startaj Hrvatska zato što želim šansu. Sada s puno uzbuđenja mogu reći da je poseban osjećaj staviti svoj proizvod na police velikog trgovačkog lanca”, poručila je Mary Novosel.
Shapello šamponi vas čekaju na posebnim „plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Mary Novosel mogli ste upoznati u četvrtoj je epizodi projekta „Startaj Hrvatska“, a osim nje, priliku za poduzetnički iskorak i plasman svojih proizvoda uz pomoć SPAR-a Hrvatska dobilo je još sedam poduzetnika. Njihove zanimljive životne i poduzetničke priče pratite subotom u poslijepodnevnom terminu na Novoj TV.