Što je muškarac bez brkova: STOP SHOP podržao Movember promičući važnost preventivnih pregleda

 promo

„Što je muškarac bez brkova?“ često se koristi u šali, ali iza nje krije se dublje značenje, osobito u studenom. Nekada su brkovi bili simbol zrelosti, snage i ozbiljnosti, a danas, zahvaljujući pokretu Movember, postali su i simbol borbe za zdravlje muškaraca. Studeni, poznat i kao Movember, diljem svijeta se obilježava kao mjesec posvećen muškom zdravlju, s posebnim naglaskom na prevenciju i rano otkrivanje raka prostate i testisa, ali i mentalnog zdravlja muškaraca. Unatoč tome što je podignuta osviještenost o ovim temama, one su i dalje često stigmatizirane ili zanemarene, što dodatno naglašava važnost edukacije i pravovremenih pregleda. Rak prostate četvrti je najčešći oblik raka kod muškaraca na globalnoj razini, s više od 1,4 milijuna novih slučajeva u 2022. godini. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, u Hrvatskoj je te iste godine dijagnosticirano 2 609 novih slučajeva raka prostate, dok je u 2024. godini od te bolesti preminulo 862 muškarca, čime se ovaj oblik raka svrstava na treće mjesto među vodećim uzrocima smrti od zloćudnih bolesti kod muškaraca.

image
promo

Retail park koji djeluje uz zajednicu

U sklopu obilježavanja Movembera, STOP SHOP je, u suradnji sa Specijalnom bolnicom Primamed, osigurao pet besplatnih sistematskih pregleda za muškarce koji su podijeljeni na na jednoj od STOP SHOP lokacija i putem društvenih mreža. Ovom inicijativom STOP SHOP naglašava važnost preventivne zdravstvene skrbi i dostupnosti zdravstvenih usluga široj populaciji kao i svoju predanost lokalnoj zajednici te promicanju zdravih i odgovornih životnih navika.

image
promo

„Za STOP SHOP, društvena odgovornost nije samo jedan segment poslovanja, to je temeljna vrijednost koja nas vodi u svakodnevnom radu. Vjerujemo da prava snaga jednog brenda ne leži isključivo u njegovoj tržišnoj poziciji, već u njegovoj sposobnosti da pozitivno utječe na živote ljudi. Naš cilj nije samo stvaranje kvalitetnih retail parkova, već razvoj prostora koji služe zajednici, kao mjesta okupljanja, sigurnosti i korisnih inicijativa. Zato društveno odgovorne aktivnosti ne promatramo kao kampanje koje provodimo s vremena na vrijeme, već kao integralni dio našeg identiteta. Od samog planiranja novih lokacija, preko svakodnevne komunikacije s posjetiteljima, pa sve do digitalnog prisustva, nastojimo biti partner zajednici u svim segmentima života, pa tako i u onim najvažnijima, kao što je zdravlje“, izjavio je Joško Piteša, Country Manager Operations za Hrvatsku.

image
promo

Osviještenost STOP SHOP brenda

STOP SHOP je i ranije dokazao svoju snažnu posvećenost temama javnog zdravlja, u listopadu ove godine, povodom Mjeseca ružičaste vrpce, u suradnji sa Specijalnom bolnicom Primamed omogućio je besplatne preglede dojki za žene. Isto tako, ovog je proljeća, u suradnji sa zdravstvenim ustanovama proveo kampanju besplatnih pregleda madeža na sedam svojih lokacija, a pregledano je više od 400 građana. Projekt je započeo godinu ranije kao pilot-program u Gospiću i Kaštel Sućurcu, a zbog iznimnog interesa dodatno je proširen. Ovakve akcije ne samo da omogućuju rano otkrivanje potencijalno opasnih promjena na koži, već i šire svijest o važnosti redovitih dermatoloških pregleda.

image
promo

Planovi za zdraviju budućnost

STOP SHOP prepoznaje važnost lokalne uključenosti i svojim prisustvom u gradovima poput Osijeka, Vinkovaca, Labina, Pazina, Ludbrega i svih drugih STOP SHOP lokacija te aktivno doprinosi kvaliteti života. Posjetitelji cijene pristupačnost, praktičnost i ambijent ovih retail parkova, a brend ima jasnu viziju daljnje ekspanzije, s posebnim fokusom na male i srednje gradove. Iduće godine STOP SHOP planira omogućiti besplatne preglede madeža na čak 19 lokacija diljem Hrvatske. Koliko je važno da takve akcije budu dostupne svima, pa i u manjim sredinama poput Nove Gradiške, potvrđuje i dosadašnji uspjeh prethodnih kampanja. Time STOP SHOP pokazuje koliko ozbiljno shvaća svoju društvenu odgovornost i ulogu partnera u lokalnoj zajednici.

Za sve novosti o društveno odgovornim inicijativama, nadolazećim kampanjama i pogodnostima, pozivamo vas da posjetite službenu web stranicu STOP SHOP-a Hrvatska te pratite njihove društvene mreže, gdje možete pronaći sve aktualne informacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 15:43