STOP SHOP zaključuje snažnu 2025. godinu i najavljuje novu fazu rasta u Hrvatskoj

STOP SHOP

Godina 2025. bila je iznimno uspješna za STOP SHOP u Hrvatskoj te je dodatno potvrdila snagu i održivost koncepta retail parkova na domaćem tržištu. Kroz stabilno poslovanje, snažnu posjećenost i kontinuirano ulaganje u lokalne zajednice, STOP SHOP je učvrstio svoju poziciju jednog od vodećih i najprepoznatljivijih retail brendova u zemlji, istovremeno stvarajući čvrste temelje za daljnje širenje u godinama koje slijede.

STOP SHOP posluje u Hrvatskoj od 2018. godine, a danas mreža obuhvaća ukupno 19 retail parkova u gradovima kao što su Osijek, Našice, Valpovo, Ludbreg, Kaštel Sućurac, Velika Gorica, Đakovo, Daruvar, Vinkovci, Labin, Pazin, Čakovec, Đakovo, Vukovar, Dugo Selo, Virovitica, Krapina, Ivanec te Nova Gradiška. Tijekom 2025. godine fokus je bio na daljnjoj stabilizaciji portfelja, unaprjeđenju ponude i jačanju uloge STOP SHOP lokacija kao svakodnevnih trgovačkih i društvenih središta lokalnih zajednica.

image

Joško Pitesa

„Rezultati koje ostvarujemo potvrđuju da STOP SHOP koncept vrlo dobro odgovara potrebama hrvatskih gradova, posebno manjih i srednje velikih sredina. Naš cilj je omogućiti kvalitetno, dostupno i jednostavno iskustvo kupovine blizu mjesta stanovanja, a istovremeno biti pouzdan partner lokalnoj zajednici“, izjavio je Joško Piteša, Country Manager Operations za Hrvatsku.

Društvena odgovornost kao sastavni dio poslovanja

Osim poslovnih rezultata, 2025. godina bila je obilježena i nizom društveno odgovornih inicijativa koje dodatno naglašavaju vrijednosti STOP SHOP brenda. Poseban naglasak stavljen je na zdravstvene i preventivne programe, s ciljem poboljšanja kvalitete života u sredinama u kojima STOP SHOP posluje.

Jedna od najznačajnijih inicijativa bili su besplatni dermatološki pregledi madeža, provedeni u suradnji s vodećim dermatolozima. Nakon uspješnog pilot projekta prethodne godine, program je u 2025. proširen na sedam STOP SHOP lokacija diljem Hrvatske, pri čemu je više od 400 građana obavilo preventivne preglede madeža. Velik interes građana, kao i pozitivne reakcije lokalne zajednice i medija, dodatno su potvrdili potrebu za ovakvim oblicima preventivne zdravstvene skrbi, osobito u gradovima s ograničenim pristupom specijalističkim pregledima.

image

STOP SHOP

STOP SHOP je također aktivno sudjelovao u međunarodnim zdravstvenim kampanjama Pink October i Movember. Tijekom listopada, u suradnji sa Specijalnom bolnicom Primamed, ženama su omogućeni besplatni preventivni pregledi dojki, dok je u studenome fokus bio na muškom zdravlju. Uz podizanje svijesti o važnosti ranog otkrivanja bolesti i mentalnog zdravlja, muškarcima su tijekom studenoga osigurani i besplatni sistematski preventivni pregledi, čime je dodatno naglašena važnost redovite brige o zdravlju.

„Za STOP SHOP društvena odgovornost nije povremena aktivnost, već temelj našeg poslovanja. Retail parkovi nisu samo mjesta kupovine, već prostori koji trebaju služiti zajednici i stvarati stvarnu, dugoročnu vrijednost“, naglasio je Piteša.

Uz zdravstvene inicijative, STOP SHOP lokacije tijekom cijele godine organiziraju obiteljske i sezonske programe, događanja u suradnji sa zakupcima te aktivnosti prilagođene lokalnom kontekstu, čime se dodatno učvršćuje njihova uloga mjesta susreta i svakodnevne interakcije.

2026. godina donosi nova otvaranja i širenje postojećih lokacija

Snažni rezultati ostvareni u 2025. godini otvaraju vrata nastavku ovog dinamičnog investicijskog ciklusa. Tijekom 2026. godine, STOP SHOP planira otvoriti pet novih retail parkova u Kninu, Sinju, Samoboru, Kutini i Bjelovaru. Posebna pažnja posvećena je južnoj Hrvatskoj, gdje će se uz postojeću lokaciju u Kaštel Sućurcu mreža proširiti na Sinj i Knin, čime se dodatno jača prisutnost brenda u toj regiji.

image

STOP SHOP

image

STOP SHOP

Istovremeno, predviđeno je i proširenje STOP SHOP retail parka u Vinkovcima s pet novih prodajnih jedinica, kao odgovor na snažnu potražnju zakupaca i iznimno dobre poslovne rezultate lokacije.

Nove lokacije razvijat će se prema provjerenom STOP SHOP modelu, s prosječnom površinom od oko 8.000 četvornih metara, desetak prodajnih jedinica i gotovo 300 parkirnih mjesta. Poseban naglasak stavlja se na pažljivo odabran miks međunarodnih i domaćih brendova, uz uključivanje lokalnih dobavljača i proizvodnih marki.

Stabilna osnova za budući razvoj

Do kraja 2025. godine STOP SHOP retail parkovi u Hrvatskoj očekuju oko 30 milijuna posjeta, čime potvrđuju svoju važnu ulogu u svakodnevnom životu lokalnih zajednica. Uz kontinuirani rast, STOP SHOP ima ambiciju 2026. godinu završiti s ukupno otvorene 24 lokacije na hrvatskom tlu.

„STOP SHOP za nas nije samo brend, već koncept koji raste zajedno s ljudima i gradovima u kojima poslujemo. Naša vizija je stvarati pristupačna, funkcionalna i ugodna mjesta koja pojednostavljuju svakodnevicu i dugoročno povezuju zajednicu“, zaključio je Joško Piteša.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2025 16:30