Nadahnuto ambicioznim planovima koji nadilaze sve prepreke – tako bi se moglo opisati poslovanje Bomark Paka. Domaćoj kompaniji glavni je izvozni proizvod stretch folija bez koje je nezamisliv rad u svim granama industrije, a iako su najkvalitetniji proizvođač na tržištu, žele biti i najveći. Da imaju potencijal da postanu svjetski tržišni lider, svjedoči činjenica da su u lipnju 2022. kao pobjednici sedmog izdanja EY Poduzetnika godine naše poduzetništvo predstavljali u društvu svjetske elite u Monacu.
Globalni uspjeh iz Varaždinske županije
Početak poslovanja Bomark Paka seže u 1992. kada je kao mala obiteljska kompanija u Ludbregu osnovana tvrtka Bomark d.o.o., a na tržištu su aktivno prisutni od 2011. Do danas su se već uspješno pozicionirali kao najkvalitetniji, a zahvaljujući investicijskom ciklusu iduće godine planiraju biti i najveći proizvođač stretch folije u Europi. Njihov se proizvod već nalazi na tržištima diljem svijeta, a ne samo da su pokorili europsko tržište, nego se za njih već zna i u SAD-u gdje naveliko izvoze.
Iako je svaki početak težak pa tako je i njihov bio obilježen izazovima, već su se tada ponosili ugledom proizvođača koji cijeni svakog svog kupca. Taj su pristup zadržali do danas te ističu kako je formula uspjeha u biti prilično jednostavna – samo ponudi bolji proizvod i uslugu po jeftinijoj cijeni od konkurencije. Njihovi nekadašnji uzori i kompanije koje su im bile najveća konkurencija, tako danas dolaze učiti od njih.
Jedni od najuspješnijih hrvatskih poduzetnika
Miljenko Borščak i Stiven Toš, vodeći ljudi perspektivne ludbreške kompanije, svoje strateške planove temelje na iskustvu, ali i okrenutosti trendovima koji su u prvom redu – zeleni. Održivost poslovanja za njih je prioritet pa će im trenutni investicijski ciklus, nadaju se, osigurati i titulu najzelenijeg proizvođača u Europskoj uniji, a potencijalno i u svijetu.
Stoga trenutno grade jednu od najvećih solarnih farmi za vlastitu potrošnju u Hrvatskoj. Zahvaljujući tome će zadovoljiti 30 posto svoje potrošnje, a teže i prema samostalnoj proizvodnji sve energije koju potroše. Također, razvijaju i potpuno biorazgradivu foliju čime pomiču granice poimanja zelene i održive proizvodnje.
Domaća zajednica poduzetnika zna prepoznati potencijal lidera
Na sedmom izdanju izbora za EY Poduzetnika godina, Miljenko Borščak i Stiven Toš su proglašeni dobitnicima ove prestižne nagrade te su tako dobili priliku na svjetskoj pozornici u Monacu. Tamo su u društvu drugih respektabilnih poduzetnika iz svih krajeva svijeta predstavili svoje uspjehe te još jednom pokazali da je Hrvatska država koja podupire poduzetnike i pokretače razvoja.
Ovu vrijednu poduzetničku nagradu dodijelio im je žiri sastavljen od dosadašnjih laureata domaćeg izdanja programa, a oni su Alan Sumina iz Nanobita, Đuro Horvat iz Tehnixa, Marko Pipunić iz Žita, Mate Rimac iz Rimac Grupe, Silvio Kutić iz Infobipa, Hrvoje Josip Balen iz Algebre. Pored njih, u neovisnom žiriju su od samog početka i poduzetnici Saša Cvetojević i Nenad Bakić te Emil Tedeschi koji predsjeda žirijem. U osmom izdanju izbora se ovim snažnim imenima naše poduzetničke scene pridružio i Miljenko Borščak iz Bomark Paka.
Nezaustavljivi kao primjer da se u Hrvatskoj može uspjeti
EY Poduzetnik godine je jedina nagrada koju poduzetnici dodjeljuju poduzetnicima i slavi uspjehe ambicioznih i nezaustavljivih pojedinaca. Prijave za osmo izdanje programa otvorene su do kraja studenog, a prijaviti uspješnu poduzetničku priču, vlastitu ili tuđu, moguće je putem web stranice EY Poduzetnik godine. Program se održava pod generalnim sponzorstvom Erste banke, sponzorstvom Interkapitala i Wiener osiguranja, pod pokroviteljstvom AmCham-a, HAMAG-BICRO-a i HUP-a.
Sponzorirani sadržaj omogućava EY
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....