ZAŠTITNO LICE

Doris Pinčić o svom angažmanu u turizmu: ‘Istinski sam zaljubljena u našu prekrasnu zemlju‘

Za obavljeni posao Doris Pinčić i njezin tim od Hrvatske turističke zajednice dobili su 275 tisuća kuna, prenose mediji
promo HTZ
 Htz

Ovo je jedan od poslova u kojima sam najviše uživala radeći ih - kaže Doris Pinčić, novo zaštitno lice kampanje 'Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku' Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice, čiji je cilj promovirati ponudu ruralnih destinacija na domaćem tržištu. Pored toga što je zaštitno lice kampanje, 32- godišnja televizijska voditeljica je i autorica svih videa koji će biti objavljeni u kampanji, a u HTZ-u naglašavaju da je ovo prva nacionalna kampanja ruralnog turizma u povijesti.

- Sama kampanja sastoji se od 12 video priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja. Kad kažem kako se radi o doista jedinstvenoj ponudi, to nisu prazne riječi - ja sam istinski zaljubljena u našu prekrasnu zemlju i naše skromne, vrijedne ljude koji sve te divote koje rade stvaraju gotovo iz 'ničega', vlastitim rukama. To je za mene ona istinska, prava Hrvatska - kaže Doris Pinčić koja je sa svojim peteročlanim timom na ovaj posao prionula još u siječnju.

- U sklopu ove akcije obuhvatili smo gotovo cijelu zemlju, a pritom sam i sama otkrila neke meni dotad nepoznate stvari poput, na primjer, činjenice da se planinariti može i u našoj ravnoj Slavoniji - otkriva Doris koja kaže kako se nada da će ova kampanja i domaće i strane turiste posebno u današnjem vremenu kada je sigurnost jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, usmjeriti na neke za njih nove, još neistražene destinacije koje im omogućuju boravak u prirodi i na svježem zraku, opuštanje i aktivnog odmora, te gastronomske užitke u domaćim proizvodima.

image
Doživi domaće
HTZ

Za obavljeni posao Doris Pinčić i njezin tim od Hrvatske turističke zajednice dobili su 275 tisuća kuna, prenose mediji

- Iznos ne želim komentirati, ali mogu vam reći da novac koji smo dobili uključuje sve troškove produkcije materijala, koji obuhvaćaju 12 videopriloga u trajanju do pet minuta, tri najavna trailera, idejna kreativna rješenja za print, web i društvene mreže, profesionalne fotografije, tekstove na podstranici 'Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!', prijevod i lekturu materijala na engleski jezik, kao i sve popratne troškove snimanja na lokacijama. Nadam se da nas nitko neće prozvati zbog damping cijene - kroz smijeh kaže Doris Pinčić.

image
Doris Pinčić
Neja Markicevic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 01:08