Prvo ovosezonsko izdanje spektakla "Ples sa zvijezdama" donijelo je Novoj TV 18 posto prosječne gledanosti (AMR). I udio u gledanosti tzv. share bio im je odličan. Prema podacima AGB Nielsen, pratio ih je gotovo svaki drugi gledatelj jer je prva emisija ostvarila 46 posto udjela u gledanosti.
Povratak
U svakom pogledu "Ples sa zvijezdama", koji se nakon tri godine vratio na male ekrane, bio je pravi show. Druga sezona, otkako je tu licencnu emisiju preuzela Nova, imala je sve elemente dobre nedjeljne zabave. Sve je prštalo od šljokica, plesačice i plesači dobro su odabrani, jer čak i oni javnosti manje poznati pokazali su se zanimljivim ličnostima. Naravno, bilo je i mana, zbog kojih su se društvene mreže usijale, no i zbog toga na Novoj TV mogu biti zadovoljni jer se show intenzivno ko...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....