POPULARNE DESTINACIJE

GDJE LJETUJU POZNATI HRVATICE I HRVATI Većina na Jadranu, neki idu do Portugala i Francuske, a poznati voditelj bit će na brodu s Nives Celzijus

Doris Pinčić Rogoznica, Zoran Šprajc i Iva Šulentić
 CROPIX

Baš kao u pjesmi “Vakula” Ante Casha i Saše Antića, ovo ljeto bit će “pretežno vedro”. Popularni HRT-ov prognostičar Zoran Vakula još je prije nekoliko mjeseci najavio da nas ovog srpnja i kolovoza očekuje iznadprosječna toplina. A sam je Vakula, doznajemo, lipanjske vruće dane iskoristio za prvi dio svoga godišnjeg odmora.

- Dio godišnjeg odmora već sam proveo na Mljetu, s bazom u Pomeni, i to ne samo u odmaranju, sunčanju, plivanju i ronjenju u brojnim uvalama te izvan otoka i unutar njega, nego i u hodanju i trčanju oko Malog i Velikog jezera, bicikliranju i planinarenju. U prognozi za ostatak godišnjeg je kontinentalni turizam po brdima i dolinama Lijepe naše, barem poneki dan kod roditelja u Pitomači, a i kod rodbine i prijatelja u Sarajevu - kaže HRT-ov prognostičar.

Kovačić odahnuo

Uršula Tolj, HRT-ova voditeljica, dio je srpnja provela u rodnoj Rijeci, a ostatak njezina godišnjeg odmora rezerviran je za put u Portugal. Možda tamo sretne i Renatu Končić Mineu koja u kolovozu također planira tjedan dana provesti u Portugalu, dok će ostatak slobodnih dana biti u Zadru. Minea će zbog “IN magazina” Nove TV imati uglavnom radno ljeto, ali to je veseli jer se u TV studiju, kako kaže, osjeća kao kod svoje kuće.

U Rijeci se odmara i voditelj Ivan Dorian Molnar koji će nastojati skoknuti i do Raba. Veliki ljubitelj putovanja Davor Meštrović Meštar tijekom ljeta je u Dalmaciji.

- Veći dio ljeta s obitelji provodim u Selinama, mjestu nedaleko od Starigrad-Paklenice. To je odlično mjesto za odlaske na plažu i kupanje, ali i pješačenje i planinarenje po bespućima Velebita i odlaske na mjesta koja su mnogima skrivena i daleka. Godišnji odmor za nas je jednako odlična domaća janjetina, pršut, dagnje iz uzgajališta uz Jadransku magistralu, neograničene količine preslatkih smokava, grožđa, badema i maslinova ulja.

Godinama smo marljivo gradili poznanstva i prijateljstva i zahvaljujući tome odlazili u doline, planinska jezera, visoka i strma brda na dijelovima Velebita gdje se sastaju Lika i Dalmacija. Tako da se ponovno veselim novim ljetnim avanturama - kaže Meštar.

Mislav Togonal ljetuje na Hvaru.

- U unutrašnjosti otoka, na uzvisini u mjestu Vrbanj, moj rođak iz Francuske, Ratko, sazidao je kamenu kuću. Savršeno mjesto za odmor uz potpuni mir i prekrasni pogled prema otoku Braču. ‘Otvoreno’ kreće opet krajem kolovoza, tako da neće biti puno vremena za opuštanje - kaže HRT-ov urednik.

Zaljubljeni Maja Njirjak i Damir Smrtić bili su u Puli.

- Izvještavala sam s Pulskog filmskog festivala, a kako je Damir u to vrijeme bio na godišnjem, pridružio mi se. U kolovozu je u planu Korčula, Pag i Osijek. Naravno, svaki slobodni trenutak iskoristit ćemo za obilazak kontinentalnih toplica - kaže Maja, a Damir dodaje:

- Na godišnjem odmoru ujutro volim dugo odspavati. Ne volim se pržiti na suncu i vrućini pa na kupanje odlazim tek u kasnim poslijepodnevnim satima. Dio godišnjeg koji provodim u Zagrebu volim iskoristiti za odlazak na jednodnevne izlete. Ovo ljeto svakako ću i do Slovenije. Dugo nisam bio u Ljubljani u kojoj sam živio tri godine kad sam bio dopisnik HRT-a iz Slovenije.

Zdenka Kovačiček ljetuje u Istri, Vanna s obitelji na Braču, Duško Ćurlić u Rogoznici, Saša Kopljar u Primoštenu, Hana Hegedušić na Visu, Ksenija Erker u Senju, Doris Dragović u Rogoznici, Ivana Kindl u Malom Lošinju, a Tihana Harapin i Saša Zalepugin na Hvaru, otoku na kojem, kažu, odmaraju i dušu i tijelo.

Godišnjem odmoru posebno se razveselio Siniša Kovačić jer ga lani nije niti imao, izuzev nekoliko dana oko Dana domovinske zahvalnosti.

Ljeto s Nives

- Kako sam obiteljski čovjek, tako je cijeli odmor posvećen mojim curama, bez mobitela, užurbanosti i informacija. Izabrao sam Pag, boravak u najudaljenijem mjestu Jakišnici i Novalji, a nakon Paga Supetar na Braču. Slobodni vikendi tijekom radnih zagrebačkih dana bit će rezervirani za druženja s prijateljima i izlete po Zagorju, rodnoj Podravini i Kalniku. Unutarnja Hrvatska, naime, ljeti ima posebne čari - kaže Kovačić.

Ivi Šulentić, voditeljici HRT-ove emisije “Ritam ljeta”, ovo će ljeto biti kombinacija posla, sporta i odmora.

- Početkom srpnja u Splitu sam s Duškom Ćurlićem dijelila pozornicu na Prokurativama na dodjeli nagrada Cesarica. Tjedan nakon toga s Ivanom Vukušićem u Areni sam otvorila Pula Film Festival. Kraj srpnja bio je rezerviran za festival balona u Metzu. Nezaobilazan je i Dubrovnik u kojem ću tijekom Ljetnih igara obići izložbu u povodu 50. obljetnice smrti dubrovačkog kolorista Antuna Masle. Svakako ću skoknuti i do Krka, koji mi je baza cijeli život, i uživati u prvom ljetovanju s nećakinjom, a povratak u Zagreb je povratak u studio emisije ‘Ritam ljeta’ koja će tada već biti u punom zamahu - otkriva Iva.

Doris Pinčić Rogoznica otišla je doma u Zadar.

- Nekoliko dana s tatom na brodu, onako robinzonski, malo izleti po otocima, a ostalo laganini obiteljski, u ritmu mog dječaka - kaže Doris.

Daliboru Petku zavidjet će mnogi muškarci.

- Kao i prošle godine, plan je Silba u kolovozu. Ljeto s Nives Celzijus i još nekim zajedničkim prijateljima. Imamo brod pa se zapravo vozimo i usidrimo gdje nas je volja. Sinonim za odmor je dugo spavanje pa preskočimo doručak, a nakon ranog ručka lagano se uputimo na brod i uživancija počinje - najavljuje voditelj na Novoj TV.

Na brodu će se odmarati i Mirjana Hrga.

- Bit ću tamo gdje me more odnese, tri tjedna na brodu sa svojim suprugom. Pristajemo na kopno samo po gorivo, vodu i hranu. Od Cresa do Kornata i natrag. Srećemo se s prijateljima, kartamo belu, jedemo dobru ribu i pijemo bevandu. Malo je sunca, više hlad i kupanje - kaže Mirjana.

Očevi i djeca

Zoran Šprajc ni ovoga se ljeta ne može odlučiti za samo jednu destinaciju. - Odmor ću provesti u obiteljskim i frendovskim druženjima i kućnim obavezama od Rijeke do Zagreba pa do Broda - kratko kaže Šprajc.

Antonija Blaće s RTL-a ljeto će provesti radno jer radi na drugoj sezoni “Života na vagi”, a more ovoga ljeta neće vidjeti ni Frano Ridjan, kao ni Filip Brkić.

- Neću na godišnji ove godine jer imam malu bebu pa ćemo se do obale eventualno zaletjeti vikendima. Inače bježim od sunca, guštam loviti ribu s kaića i odmor mi je uvijek aktivan - otkrio je RTL-ov sportski novinar.

- Ove godine, za razliku od prošle ispunjene svjetskim putovanjima, godišnji će biti nepoznanica jer dolazi prinova. Uz malog šefa, ‘Dobro jutro, Hrvatska’ nema ljetne stanke pa će se raditi punom parom kako bih bio tata od formata - objasnio je Frano Ridjan.