JEDINSTVEN DOGAĐAJ

HRT prikazuje Massimov posljednji koncert: Tri čarobna i nezaboravna sata za oproštaj od velikog glazbenika

U petak 30. prosinca, na dan komemoracije HRT će u 21.10, na prvom programu emitirati snimku hvaljenog koncerta u Areni Zagreb

Massimo u Areni Zagreb

Mario Poje/

Samo mjesec i pol dana prije no što nas je zauvijek napustio, jedan od najvećih glazbenika i interpreta domaće, ali i regionalne scene Massimo Savić, održao je svoj veliki koncert u zagrebačkoj Areni. Tek sada, kada više nije tu, svi su svjesni koliko je snage uložio u izlazak na scenu te večeri. Publika nije niti slutila da je Massimo uoči samog nastupa doznao da boluje od raka pluća, jer na sceni je bio besprijekoran i oduševio 13 tisuća svojih obožavatelja na koncertu koji je najavio kao "dan ljubavi, nešto divno nakon korone i rata u Ukrajini, koji podsjeća na Vukovar". A imao je dren u plućima, u backstageu je bila liječnička ekipa spremna da svakog trenutka intervenira...

Massimo na koncertu u Areni Zagreb

Lucija Ocko/Cropix

"Koncert života", kruna karijere, veličanstven apsolutni trijumf glazbene raskoši jednog od najvećih... - pljuštale su pohvale nakon koncerta koji sada mogu vidjeti svi i tako se, na neki način, oprostiti od Massima. Ekskluzivnu snimku tog jedinstvenog trosatnog događaja, u petak 30. prosinca, na dan komemoracije za neponovljivog glazbenika, u 21.10 sati emitirat će Hrvatska radiotelevizija na svojem Prvom programu.

Spektakularnu večer otvorio je zbor Concordia Discors pod ravnanjem Lobela Filipića, koji je u aranžmanu Brune Urlića izveo Massimove pjesme "Bilo gdje" i "1000 ljudi". Osjećaj iščekivanja proširio se ispunjenom dvoranom, a uskoro ga je zamijenio usklik oduševljenja kada se na pozornicu popeo protagonist večeri - Massimo. Putovanje kroz više od četiri desetljeća bogate i impresivne karijere Massimo je započeo s jednom od omiljenih pjesama publike, "Sjaj u tami" iz vremena Doriana Graya. Uslijedile su "Jedan dan ljubavi", "Neka ti plove brodovi", "Sretan put" i "Dodirni me slučajno".

Massimo i Ivan Dečak

Tom Dubravec/Cropix/

Massimu i njegovom fantastičnom bendu na pozornici su se zatim pridružile i dvije posebne gošće - Meri Jaman i Anita Valo (Meritas) te je ovaj famozni tercet izveo obožavanu baladu "Odjednom ti". Uslijedio je aktualni singl "Zamisli" te uvijek odlično primljena "Indija" nakon koje je zvučnu kulisu dodatno začinio virtuoz na saksofonu Igor Geržina u pjesmama "Gracija" i "Kladim se na nas", a već na "Nisam spreman" pridružio se i virtuoz Zvjezdan Ružić.

Massimov bend prije izlaska na pozornicu u Areni Zagreb

Među gostima su se našli i Massimovi dugogodišnji suradnici Ivan Dečak i Predrag Martinjak, a posebno iznenađenje bio je i Mario Biondi. Jedan od vrhunaca koncerta zasigurno je bila besprijekorna izvedba njegovog velikog hita "Iz jednog pogleda"", a trijumfalno finale prvog dijela koncerta bio je duet s Nenom Belanom "Zar više nema nas".

Neno Belan i Massimo Savić

Filip Busic/Filip Bušić Za Hrt

Praćeni ovacijama i gromoglasnim pljeskom Massimo i bend vratili su se na bis na kojem je izveo već svojevrsnu himnu "Mali krug velikih ljudi", a spektakl je zaokružen nezaboravnim "Krugom u žitu". Tri čarobna i nezaboravna sata pred ispunjenim gledalištem Arene Zagreb potvrdila su veličinu, utjecaj i značaj Massimove karijere, njegov iznimni talent i ono najvažnije - onu posebnu vezu između njega i njegovog velikog ‘malog kruga velikih ljudi‘.

22. travanj 2024 20:49