‘ČINI SE DA PADA‘

Je li na pomolu preokret? Na utjecajnom portalu stižu prve kritike na Baby Lasagnu: ‘Glas je problem‘

Danas nastupe ocjenjuje žiri, a na Wiwibloggsu komentiraju: Nadamo se da ga neće kazniti zbog slabe izvedbe

Baby Lasagna

Renato Branđolica/hrt/

Favorit Dore, Baby Lasagna, u samo dvanaest sati skupio je 179 tisuća pregleda na You Tube, više nego svi ostali natjecatelji drugog polufinala Dore zajedno. Podsjetimo, u istom vremenskom razdoblju njegovi glavni konkurenti, grupa Let 3, imali su 64 tisuće pregleda. Show riječkih rockera pojačan Severinom i ‘pilićima‘ dopao se i inozemnim fanovima Eurosonga koji se na utjecajnom eurovizijskom portalu Wiwibloggs mahom slažu da nemaju ništa protiv toga da Let 3 drugu godinu zaredom predstavlja našu zemlju na Eurosongu.

No, što se Baby Lasagne tiče, strani obožavatelji nisu pali u trans zbog njegovog scenskog nastupa u drugom polufinalu Dore. Mnoge je, komentiraju na Wiwibloggsu, svojom scenskom izvedbom previše podsjetio na lanjskog finskog predstavnika Kaariju, a većini se ne dopadaju rukavi na njegovoj odjeći i pitaju se čemu taj karneval. Ima i onih koji mu zamjeraju, kako kažu, slabiju vokalnu izvedbu. Unatoč tome, inozemni fanovi smatraju kako Baby Lasagna mora pobijediti na ovoj Dori.

- Tip je napisao definitivno najbolju pjesmu na cijelom ovogodišnjem Eurosongu. On mora u Švedsku! Pustite sad rukave i to što je on zbog uzbuđenja odmicao mikrofon od sebe zbog čega se njegov vokal u nekim dijelovima slabije čuo. Sve to može se doraditi i izbrusiti do Eurosonga. No, ako ne pobijedi na Dori bit će to tragedija - govore fanovi koji smatraju kako će Baby Lasagna sutra u finalu premoćno osvojiti glasove publike. Brine ih međutim hoće li ga žiri kazniti ako njegov novi nastup bude izgledao poput sinoćnjeg.

Baby Lasagna

Renato Branđolica/hrt/

Podsjetimo, večeras se na HTV održava kostimirana proba natjecatelja Dore koju će pratiti osam žirija (četiri hrvatska iz HRT centara Zagreb, Rijeka, Split i Osijek, te četiri međunarodna žirija iz Islanda, Ukrajine, Njemačke i Italije), koji će na osnovu večerašnjih nastupa dodijeliti svoje bodove. Publika će pak svoje reći sutra, u finalu Dore, a pobjednik natjecanja bit će izabran na osnovu zbroja glasova publike i žirija.

Vanesa Pandzic/Cropix

Što se kladionica tiče, na eurovizijskoj je Hrvatska i dalje na visokom trećem mjestu, ali je pala za jedan posto dok na kladionici Hrvatske Lutrije još uvijek vodi Baby Lasagna s kvotom 1,10, ali mu se Let 3 s kvotom od 1,50 opasno približio. Na ovoj kladionici treće i četvrto mjesto dijele grupa Vatra i eugen s kvotom od 2,50, a peti je Damir Kedžo s kvotom od 3,0 koji je sinoć na press konferenciji održanoj nakon drugog polufinala Dore rekao da će se na natjecanje pjesme Hrvatske za Eurosong prijaviti i dogodine bude li imao dobru pjesmu.

- Mahmood je na Sanremo išao pet puta. U čemu je problem? - kroz smijeh je kazao Kedžo.

15. travanj 2024 13:22