Favorit Dore, Baby Lasagna, u samo dvanaest sati skupio je 179 tisuća pregleda na You Tube, više nego svi ostali natjecatelji drugog polufinala Dore zajedno. Podsjetimo, u istom vremenskom razdoblju njegovi glavni konkurenti, grupa Let 3, imali su 64 tisuće pregleda. Show riječkih rockera pojačan Severinom i ‘pilićima‘ dopao se i inozemnim fanovima Eurosonga koji se na utjecajnom eurovizijskom portalu Wiwibloggs mahom slažu da nemaju ništa protiv toga da Let 3 drugu godinu zaredom predstavlja našu zemlju na Eurosongu.
No, što se Baby Lasagne tiče, strani obožavatelji nisu pali u trans zbog njegovog scenskog nastupa u drugom polufinalu Dore. Mnoge je, komentiraju na Wiwibloggsu, svojom scenskom izvedbom previše podsjetio na lanjskog finskog predstavnika Kaariju, a većini ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....