Vlasnica je dvije tvrtke od kojih je jedna brend kozmetike. Prodaje ju u devet europskih zemalja putem webshopa i u čak 110 dućana u Hrvatskoj.
Uz nju još troje zaposlenih rade na brendu, online marketingu, nabavi, prodaji i administraciji. Kozmetika se proizvodi ručno i u tri smjene, jutarnjoj, dnevnoj i noćnoj, jer je svih pet proizvoda svako malo - rasprodano.
A ona je Lana Jurčević, pjevačica za čiju poslovnu priču malo ljudi zna. U 15 godina estradne karijere na društvenim mrežama skupila je 900 tisuća pratitelja, a pjesme su joj na YouTubeu skupile preko 100 milijuna pregleda.
Lana je sada za Jutarnji prvi put odlučila predstaviti drugu stranu svoje karijere.
- Sve počinje u mojoj kuhinji, koliko god smiješno zvučalo, ali to su samo ideje, kasnije to prelazi u ozbiljnu a...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....