JOŠ DVA TJEDNA

Mijenja se imidž Baby Lasagne za Eurosong, doznajemo detalje: ‘Vraćaju se rukavi, a evo što će s frizurom...‘

Kreatorica Valentina Pliško, koja je osmislila imidž našeg pjevača i za Doru, i ovog puta je spojila istarsku tradiciju s ‘metalom‘
 Sander Koning/Afp/Profimedia
Kreatorica Valentina Pliško, koja je osmislila imidž našeg pjevača i za Doru, i ovog puta je spojila istarsku tradiciju s ‘metalom‘

Danas, točno dva tjedna uoči nastupa u prvom polufinalu Eurosonga (‘Rim Tim Tagi Dim‘ eurovizijski fanovi diljem svijeta premijerno će uživo čuti 7. svibnja), Baby Lasagna na eurovizijskim kladionicama i dalje drži drugo mjesto. Ispred njega samo je Švicarac Nemo sa skladbom ‘The Code‘, no zahvaljujući ljudima koji se klade na Hrvatsku, polako ali ustrajno se penje prema vrhu, pa mu trenutačno kvota za pobjedu iznosi 19 posto naspram 25 posto za Švicarsku.

Koliko se hrvatska pjesma dopada obožavateljima Eurosonga dokaz je i prvo mjesto Baby Lasagne u anketi na eurovizijskom portalu wiwibloggs čiji su čitatelji istarskog glazbenika proglasili najboljim solističkim izvođačem na Eurosongu. Zanimljivo, Švicarac je po ovoj anketi drugi, a treća je Angelina Mango iz I...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 19:56