StoryEditor
ZABAVA GODINE

NAKON ZLATNOG STUDIJA TULUMARILI DO JUTRA Petar Grašo zbog klicanja nije stigao do šanka, Zorici Kondži skandirali, a do dugo u noć ostao je i Šprajc

 
 Tomislav Krišto / CROPIX

Znate kako možete biti sigurni da imate najbolji party u gradu? Više je kriterija u pitanju, ali samo neki od njih su kad vam Petar Grašo, dobitnik dvaju Zlatnih Studija, za pjevača i hit godine, nakon koncerta u Čakovcu potegne do Zagreba, dođe u Matis i odmah se prihvati mikrofona pa s voljom i željom iznova penje na pozornicu, kad vam svira fantastični Ante Gelo Bend, a ispred njih se svojevoljno izmjenjuju najveće zvijezde domaće glazbene, ali i filmske scene, i doslovno se traži mikrofon više, kad većina uzvanika na samom početku sa žaljenjem kaže da će popiti samo piće, dva i mora ići jer sutra imaju koncerte, predstave i druge obaveze, poput Jelene Rozge koja je u subotu već bila u Makedoniji, ali ipak ostanu do sitnih sati jer se predobro zabavljaju, kad vam Zoran Šprajc ostane do kasno u noć iako se relativno nedavno oporavio od infarkta.

Hitovi Miše Kovača

Ne treba više niti nabrajati, after party Zlatnog Studija može uredno odnijeti nagradu za tulum godine.

 

 Za početak, Matisom, inače provjerenim mjestom kad su zabave Jutarnjeg lista u pitanju, prvo se prolomilo skandiranje imena Zorice Kondže, a Zore, koja s pravom nosi titulu “The Voice”, spremno se popela na pozornicu. Prvo se uglas s njom pjevalo “Zar je voljeti grijeh”, nastavilo se sa “Singing That Rock’n’Roll”, a dok je Kondža pjevala evergreen “More”, refren je razdragana masa spontano promijenila u “Zore, Zore”.

Kako je rekao Frano Mašković: “Svi mi dolaze čestitati na nagradi, a ja samo vidim Zoricu Kondžu”.

Uspješnice Miše Kovača okupljene su, može se reći, bacile na koljena onako kako to inače bude kad su Mišine pjesme u pitanju. Goran Navojec nije mikrofon imao samo u scenariju za dodjelu. Puno opuštenije prihvatio ga se nakon Kondže i oduševio izvedbom pjesme “Za ljubav treba imat dušu”.

Zaključak: glumci vole glumiti pjevače. I dobro im ide. Jer mikrofona se voli prihvatiti i Janko Popović Volarić, Nadia Cvitanović izvrstan je prateći vokal, a mlada glumačka nada Ana Uršula Najev suvereno vlada scenom.

Večer, ili bolje reći, noć u Matisu po mnogočemu je bila u znaku neprežaljenog Olivera Dragojevića. Baš svatko tko se uspeo na pozornicu spontano je otpjevao barem jednu nezaboravnu Oliverovu pjesmu. A kad smo već kod imena koja su se skandirala, nagradu za najglasnije dozivanje na “stage” odnosi opet Petar Grašo. Jer dok Jure Brkljača dovršava “U ljubav vjere nemam”, Grašo u ključnom trenutku stiže iz Čakovca.

Party u kućnoj atmosferi

Treba li posebno napomenuti da se nije stigao niti osvježiti na šanku, nego je, nošen klicanjem okupljenih, držao mikrofon u ruci. I nije krenuo sa svojim pjesmama, čak nije pjevao ni pobjednički hit. Grašo je pjevao svojeg Olivera.

Prvo “Dvaput san umra”, a zatim, naravno, uz zbor svih okupljenih, “Dobro jutro, tugo”. Vraćao se Grašo i kasnije, prihvatio se i klavijatura, niti najmanje mu nije bilo teško. Na pozornici je svoj set odradila i Jelena Rozga i nije razočarala. Već ujutro čekalo ju je naporno putovanje u Makedoniju, ali zašto ne?

Ponovila je pjesmu “Kad nema ljubavi”, kojom je otvorila spektakularnu dodjelu, a za razliku od atmosfere izravnog prijenosa u HRT-ovu studiju “Anton Marti”, na partyju su joj se, bez sustezanja, pridružili svi. Uglas se s Rozgom pjevala i pjesma “Opijum” još iz doba kad je bila pjevačica Magazina, a svi su znali i riječi hita “Bižuterija”. Svoj izlazak na scenu s Oliverovom “Romancom” započeo je i Marko Tolja, a svoj doprinos zvjezdanoj postavi pozornice u Matisu dao je i Marko Kutlić. Može se reći da je party Zlatnog Studija bio prava glazbena poslastica u gotovo pa kućnoj atmosferi.

Odlazak nije bio opcija

Naravno, ako kod kuće imate tulum za pamćenje. Ono što je također obilježilo zabavu, osim činjenice da se neumorno plesalo i da odlazak doma nije bio opcija, bili su i razdragani bračni i ljubavni parovi, pa su se pod utjecajem stihova i melodije u prvim redovima nježnosti izmjenjivali Severina i njezin suprug Igor, supružnici i glumačke kolege Jelena Otašević Babić i Momčilo Otašević, a svoju ljubav na partyju ni najmanje nisu skrivali ni Goran Navojec i Marija Škaričić, dapače, posebno su ih emocije ponijele u vrijeme izvođenja Mišinih pjesama.

Posebnost same dodjele i, naravno, after partyja Zlatnog Studija je i što se u zagrljaju i bez zavisti zabavljaju i pobjednici i gubitnici, a konkurencija ne postoji. I opet Mišo Kovač, jer pod utjecajem njegovih bezvremenih stihova izgubilo se rivalstvo RTL-a i Nove TV.

Da pojasnimo, ruku pod ruku, zagrljeni i razdragani, pjevali su “Ako me ostaviš” Zoran Šprajc i Ivana Paradžiković, koja je omiljenom voditelju ove godine izbila potencijalni treći kipić Zlatnog Studija iz ruku. I da - Andrija Jarak ne nosi samo loše vijesti i nije sinonim za tragedije.

On je duša svake zabave i vrlo duhovit i šarmantan tip. I da, zna da postoji kletva: “Dabogda ti Andrija Jarak izvještavao ispred kuće”. Pod utjecajem dobre atmosfere, i Krešo Mikić nam je otkrio da je danima vježbao svoj zahtjevni govor nakon primanja nagrade. “Hvala”, sjećate se?

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. lipanj 2020 16:35