NOVA ANALIZA AEM-A

Pogledajte što su Hrvati najviše gledali u veljači; Periša Čakarun: ‘Hvala gledateljima na povjerenju‘

Agencija za elektroničke medije objavila je gledanosti televizijskog programa za veljaču

Voditelji Dore 2023. Mario Lipovsek Battifiaca, Mirko Fodor, Marko Tolja

 Damir Skomrlj/Cropix

HTV ima razlog za slavlje. Naime, Agencija za elektroničke medije objavila je gledanosti televizijskog programa za veljaču prema kojoj je uvjerljivo najgledaniji program u zemlji HTV1 s udjelom u gledanosti od 18, 1 posto.

Među deset najgledanijih emisija je čak šest HTV-ovih. Uz to, Agencija za elektroničke medije objavila je kako je prema analizama gledanosti tvrtki AdScanner i HT (pri čemu su u analizi gledanosti tvrtke AdScanner objedinjeni i podaci tvrtke A1, čime je obuhvaćena cjelokupna baza gledatelja koja je AEM-u dostupna za mjerenja u Hrvatskoj) središnji Dnevnik HTV-a (koji se emitira u istom terminu od 19 sati, kao i njegovi konkurenti), najgledanija informativna emisija u tom terminu.

- HTV je zahvalan gledateljima na povjerenju, drago nam je da su ljudi prepoznali kvalitetu i sami odlučili koji Dnevnik gledati budući da su sve tri središnje Informativne emisije nacionalnih televizija prvi put u povijesti, od nedavno u istom terminu - kazala je Katarina Periša Čakarun, urednica IMS- a HTV-a.

No vratimo se rezultatima gledanosti za veljaču. Najgledanija emisija prema analizi Agencije za elektroničke medije u prime time-u, tj. razdoblju između 19 i 23 sata bio je u veljači Izbor hrvatske pjesme za Eurosong, emitiran 11. veljače na HRT1. Dora je, naime, ostvarila 23, 4 posto AMR-a i 42,2 posto SHR-a. Slijedi utakmica Dinama i Hajduka odigrana 26. veljače (23,3 posto AMR, 42, 9 posto SHR), te sportska emisija posvećena na toj utakmici (18, 4 posto AMR, 33,6 posto SHR). Oba ta sadržaja prikazana su 26. veljače na HTV2.

Na četvrtom mjestu ove liste je HTV-ov Dnevnik emitiran 6. veljače s 18 posto AMR i 31, 5 posto SHR, a na petom Potjera prikazana 6. veljače sa 16, 6 posto AMR i 32, 1 posto SHR.

Među top 15 najgledanijih emisija u veljači, prema analizi Agencije, bili su i RTL-ov Brak na prvu, RTL-ov Direkt, HTV-ov Dnevnik 3, IN Magazin Nove TV, serija Kumovi Nove TV, RTL-ova Večera za 5 na selu, HTV-ov dokumentarac What‘s up Izrael, Dnevnik Nove TV, HTV-ovi Plodovi zemlje, a listu zaključuje nogometna utakmica između Leipziga i Manchester Uniteda, emitirana 22. veljače na HTV2.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. svibanj 2024 07:22