Nakon što je poznati brend donjeg rublja Intimissimi objavio novu intrigantnu kampanju u kojoj su glavne zvijezde slavni supermodel 49-godišnja Heidi Klum i njezina 18-godišnja kćer Leni, krenule su vrlo podijeljene reakcije. S jedne strane neki su zajedničku reklamu majke i kćeri vidjeli kao osnaživanje žena, pozitivnu poruku u kojoj jedna žena slavi drugu, a drugi kao nešto potpuno neprimjereno.
Te reakcije nisu ostale ograničene samo na društvene mreže, gdje praktički ne snosite nikakvu odgovornost za ono što napišete, već su se prelile i u medije. People je, primjerice, pri stavu "kako majka i kći nastavljaju preuzimati modnu industriju", no Harper‘s Bazaar zadržao se na zaključku kako "razumni među nama osjećaju susramlje". Najdalje je otišao Daily Mail, čija je novinarka ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....