SPORNA REKLAMA

Dežurni dušebrižnici obrušili se na Heidi Klum zbog kampanje s kćeri: ‘Ovo je ljigavo i fuj‘

Dok jedni slave kampanju za poznati brend donjeg rublja nazivajući ga osnaživanjem ženja, drugi ga nazivaju incestuoznim

Heidi Klum i Leni Klum

 Intimissimi Via Bestimage/Bestimage/Profimedia
Dok jedni slave kampanju za poznati brend donjeg rublja nazivajući ga osnaživanjem ženja, drugi ga nazivaju incestuoznim

Nakon što je poznati brend donjeg rublja Intimissimi objavio novu intrigantnu kampanju u kojoj su glavne zvijezde slavni supermodel 49-godišnja Heidi Klum i njezina 18-godišnja kćer Leni, krenule su vrlo podijeljene reakcije. S jedne strane neki su zajedničku reklamu majke i kćeri vidjeli kao osnaživanje žena, pozitivnu poruku u kojoj jedna žena slavi drugu, a drugi kao nešto potpuno neprimjereno.

Te reakcije nisu ostale ograničene samo na društvene mreže, gdje praktički ne snosite nikakvu odgovornost za ono što napišete, već su se prelile i u medije. People je, primjerice, pri stavu "kako majka i kći nastavljaju preuzimati modnu industriju", no Harper‘s Bazaar zadržao se na zaključku kako "razumni među nama osjećaju susramlje". Najdalje je otišao Daily Mail, čija je novinarka ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. studeni 2025 03:31