Talijanska modna kuća Valentino u vrijeme pandemije koronavirusa, dok je u pojedinim zemljama i dalje na snazi stroga karantena, pronašla je inovativni marketinški pristup za svoju novu kolekciju.
U posljednjoj kampanji ove luksuzne modne marke sudjeluje niz zvijezda, uključujući glumice Gwyneth Paltrow i Lauru Dern te supermodel Naomi Campbell, koje su u novim odjevnim kombinacijama iz kolekcije Valentino jesen-zima 2020-21 pozirale u svojim domovima.
U pokušaju da se usredotoče na ljudske odnose u ovim otegotnim okolnostima, sve fotografije iz kampanje 'Valentino Empathy' snimljene su u uvjetima karantene, a iza objektiva su bile same zvijezde ili njihovi najmiliji.
Gwyneth Paltrow (47) je zaposlila svog supruga, Brada Falchuka (49), kako bi dala svoj doprinos kampanji nove kolekc...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....