INFLUENCERICA

Holivudska glumica već 11 godina nije snimila filmski hit, ali to joj nije problem: ‘Mjesečno zarađujem 35 tisuća eura!‘

Kate Beckinsale ima povjerenje i osobnu vezu sa svojim pratiteljima na društvenim mrežama što joj omogućuje da živi od marketinga

Kate Beckinsale u Cannesu u Francuskoj u svibnju 2023.

 Imagespace/Zuma Press/Profimedia/Imagespace/zuma Press/profimedia

Glumica Kate Beckinsale proslavila je prošli tjedan svoj 50. rođendan, ali dokazala je da se može ponašati kao da slavi neku puno manju brojku godina. Plesala je, twerkala je i pjevala. Presvukla se iz pripijenog svjetlucavog srebrnog bodija u usku crvenu haljinu s prorezom do bedra, a zatim u odjevnu kombinaciju Playboyeve zečice s push-up poprsjem i spuštenim zečjim ušima.

image

Kate Beckinsale na glamuroznoj rođendanskoj zabavi

Roger/Backgrid/Backgrid Usa/Profimedia/Roger/backgrid/backgrid Usa/profimedia

„Kakva zabava – puna ljubavi, blještavila i najboljih ljudi”, napisala je o svom rođendanu glumica.

Kate je jedna od najuspješnijih glumica Hollywooda, ali prošlo je 11 godina otkako se posljednji put pojavila u filmu remakeu „Totalnog opoziva” koji je zaradio više od 100 milijuna dolara.

Dvije godine zaredom osvojila je nagradu za najbolju glumicu na dodjeli britanskih Nacionalnih filmskih nagrada. Ipak, ni jedan od tih filmova nije puno zaradio na kinoblagajnama. Drama „Farming” 2021. godine zaradila je 90 tisuća dolara, „Jolt” prošle godine je zaradio 238 tisuće dolara.

Unatoč tomu, Kate živi jedan luksuzan život u vili vrijednoj gotovo 6 milijuna dolara, a smatra se da godišnje zarađuje najmanje 1,9 milijuna dolara. Iako ne zarađuje toliko od filmova, ova glumica primarni izvor prihoda ima na društvenim mrežama gdje je na Instagramu prati 5,6 milijuna ljudi, a stručnjaci smatraju da zarađuje 35 tisuća eura mjesečno.

Broj njezinih pratitelja na Instagramu nadmašuje brojeve pratitelja drugih britanskih glumaca. Zvijezda „Nemoguće misije” Hayley Atwell ima 1,8 milijuna pratitelja, Kate Winslet 1,4 milijuna, Sienna Miller 1,3 milijuna i Dame Helen Mirren 1,1 milijun.

Beckinsale se pojavljivala u brojnim reklamama za Gap denim, dijetnu Colu, Lux šampon, Absolut votku i Nestle, bila je ambasadorica brenda za kućanske aparate Rusella Hobbsa, a od 2021. zaštitno je lice MRVL Skin Solutions linije za njegu kože.

Na Instagramu se hvali kako posjećuje luksuzne hotele i kupuje skupu dizajnersku odjeću.

„Iz njezine priče može se naučiti da uspjeh u industriji zabave nije uvijek jednostavan put”, rekla je menadžerica za talente Wendy Alane Wright iz Los Angelesa.

„Tijekom svoje karijere radila je i surađivala s nevjerojatnim kolegama na ambicioznim projektima, čak i ako oni nisu postigli željenu razinu uspjeha.”

„Ona je bolja glumica nego što joj se to priznaje. Imala je nesreću što su neki filmovi trebali proslaviti je, ali nije tako bilo. Ipak, njezini ne tako dobri filmovi su oni kojih se svi sjećaju, kao što je Pearl Harbor”, rekao je menadžer talenata Chris Wright.

Očekivalo se da će film „Pearl Harbor” iz 2001. u kojem je glumila s Benom Affleckom i Joshuom Hartnettom započeti njezinu zvjezdanu karijeru.

Menadžerica Wendy Wright smatra da je taj film propuštena prilika. Kritičari su film osudili, a publika nije ostala impresionirana. Kate je potom glumila u romantičnoj komediji „Serendipity”, ali prema Wendy Wright film „nije ostavio trajan dojam”. Uslijedila je uloga u akcijskoj avanturi „Underworld” 2003. koja je rezultirala s četiri unosna nastavka, iako je film stekao brojne fanove, nije bilo odjeka kod šire publike, navodi Wendy Wright.

„Kateina veza s redateljem serije s kojim je u to vrijeme bila u braku držala ju je vezanom za projekt vjerojatno više godina nego što bi inače odabrala”, dodala je menadžerica.

image

Kate Beckinsale u Cannesu u Francuskoj u svibnju 2023.

Dgp/Zuma Press/Profimedia/Dgp/zuma Press/profimedia

Ipak, iako u Hollywoodu nije najunosnije prošla, njezin marketing na društvenim mrežama je jako cijenjen.

„Influencer marketing je trend koji ne prolazi, a nema boljeg primjera od Kate Beckinsale”, rekla je Stacy Jones, direktorica vodeće marketinške agencije za pop kulturu Hollywood Branded.

Kate svoj izgled zahvaljuje genetici i povremenim tretmanima plazmom bogatom trombocitima. Inzistira na izgledu bez zatezanja lica, botoksa, lasera, operacija i filtera.

„Ono što izdvaja Kate Beckinsale je povjerenje i osobna veza s pratiteljima. Povjerenje je markentinško zlato”, rekla je Stacy Jones.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. veljača 2024 23:45