A24 preuzima sve veće vodstvo u popularnosti, a nakon njihova posljednjeg filma "Materialists", brend je toliko osnažio da je izvješće aplikacije za spojeve, Feeld, otkrilo da se spominjanje filmskog studija A24 povećalo za 65 posto u profilima korisnika u proteklih 12 mjeseci, piše The Guardian. Feeld je namijenjen onima koji traže alternativne izbore u vezama. Više je zastupljen među ženama i nebinarne osobe, biseksualce i panseksualce, no većina korisnika čiji profili spominju A24 su cis-muškarci i heteroseksualni muškarci u dobi od 26 do 30 godina.
A24, osnovan 2012., sada ima svjetsku prisutnost i izvanrednu lojalnost brendu zbog onoga što publika percipira kao njegov pomno odabran portfelj projekata. Ovaj sve popularniji filmski studio zapošljava više od 200 ljudi u uredima diljem svijeta, a kompanija je i dalje u vlasništvu svojih izvornih osnivača i investitora, Daniela Katza, Davida Fenkela i Johna Hodgesa, uz ograničen broj dionika koji su se pridružili od 2012.
Neki od A24-ovih hitova su "Hereditary", "Moonlight", "Lady Bird", "Uncut Gems", "Spring Breakers" i "Euphoria". Posljednji projekt ovoga filmskog studija mogli smo pogledati i u našim kinima, kao i čitati u medijima o kemiji Dakote Johnson, Pedra Pascala i Chrisa Evansa u filmu "Materialists".
"Materialists", koji je zaradio više od 100 milijuna dolara na kino-blagajnama, govori o problemima spojeva između profesionalne spajateljice u New Yorku, koja je rastrgana između financijski uspješnog biznismena i glumca bez novca. Film je dobio pohvale zbog svog skepticizma prema modernom udvaranju.
Kako bi promovirao film ovog proljeća, A24 je lansirao web-stranicu menofny.com, koja je pozivala stanovnike Manhattana da unesu svoje osnovne podatke, uključujući plaću, i gledaju kako ih se rangira prema njihovim ključnim atributima. Ti su podaci prikazani na ekranima i bilboardima širom grada.
Kompanija je primijenila viralniji marketinški pristup još 2015. prilikom lansiranja "Ex Machina" na festivalu South by Southwest. Tada je kreiran Tinder profil za Avu, AI robota kojeg glumi Alicia Vikander u tom filmu, i korisnicima koji bi je "matchali" postavljana su razna pitanja poput: "Jesi li ikad bio voljen?" i "Što te čini ljudskim?". Zatim bi ih se usmjerilo na Instagram stranicu koja otkriva o čemu je riječ.
Predstavnici Feelda rekli su da su spominjanja filmskog studija A24 pratili u profilima diljem svijeta, što sugerira da je utjecaj studija kao oznake za "oštru, a opet populističku zabavu" sada globalan.
A24 bilježi osam puta više društvenog angažmana nego veteranski konkurenti poput HBO-a, Disneya i Marvela, prema omjeru lajkova na Instagramu u odnosu na broj pratitelja. Bloomberg je nedavno izvijestio o posebno snažnoj identifikaciji brenda među američkom kinopublikom, citirajući člana upravnog odbora A24 koji je rekao da je više od 60 posto ljudi koji idu gledati film A24 u kinima motivirano upravo time što je film tog studija.
Iako je studio pretvorio 76 nominacija za Oscara u 21 pobjedu, njegov spektakl prošle godine ukrao je rival Neon, koji prvenstveno kupuje i distribuira filmove, kada je "Anora" pobijedila "The Brutalist".
Gledali smo ‘Brutalist‘ koji je oduševio kritičare i publiku diljem svijeta
Ove godine, A24 ima niz kandidata za Oscara, kao što su "The Smashing Machine", "Marty Supreme", "Mother Mary" i "If I Had Legs I’d Kick You".
Brend se također proširio na fizičke prostore, Cherry Lane Theater u New Yorku, kao i liniju kozmetike nazvanu "Half Magic". Online trgovina A24 nudi majice, plakate, privjeske i druge kreativne ponude.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....