Reality zvijezda Kylie Jenner vratila se u svoju "King Kylie" eru iz 2016. godine te najavila novu kolekciju svojih kozmetičkih proizvoda. Jenner se vratila i na Snapchat te objavila glazbeni spot pod nazivom "Glosses Part II", gotovo jedno desetljeće nakon "Glosses Part I". Video je objavila uz pjesmu "3 Strikes" izvođača Terror Jr.
Kylieina tvrtka Kylie Cosmetics udružila se sa Snapchatom kako bi lansirala ekskluzivnu kolekciju King Kylie, s pakiranjem inspiriranim jednim od najpoznatijih Snapchat filtera - klasičnim filterom sa psećim ušima i njuškom.
"Snapchat će mi uvijek biti kao dom. To je mjesto gdje sam prvi put zapravo komunicirala sa svojim obožavateljima i dijelila svoj život u stvarnom vremenu - sve velike trenutke, one male, sve. Tamo sam zabilježila toliko uspomena i uzbuđena sam što sam se vratila kako bih proslavila 10 godina Kylie Cosmeticsa sa svima koji su bili dio ovog putovanja", rekla je Jenner.
Obožavatelji reality zvijezde bili su oduševljeni najavom novog proizvoda te su se rado prisjetili njezine ere u kojoj je često mijenjala boju kose, nosila izazovne outfite, odlazila na festivale... Međutim, bilo je i onih koji su je kritizirali zbog scena iz spota, posebno onih u kojima su se pojavili policajci.
U jednoj od scena dva muškarca, odjevena u policajce, pratila su Kylie niz hodnik zatvora dok su joj ruke bile vezane lisicama. Jenner su zbog toga nazvali "odsječenom od stvarnosti", a sve zato što je u spot uključila policiju usred racija ICE-a diljem SAD-a.
"Zemlja ključa, građane odvode odmetnuti policajci gladni znački, a Kylie Jenner objavljuje fotografije u vrućim hlačicama i lisicama da bi promovirala kozmetiku. Ovo nije satira, ovo je američko propadanje", "Ona je odsječena od stvarnosti", "Čudan način pokazivanja moći dok ICE otima ljude. Loš ukus, kao i obično", bili su neki od komentara. Nekoliko fanova se prisjetilo kontroverzne reklame koju je 2017. godine snimila Kylieina sestra Kendall. Manekenka je tada "smirila" sukob s policajcima tako što im je ponudila limenku Pepsija.
"Zar stvarno pokušava stvoriti istu kontroverzu kroz koju je Kendall prošla s onom reklamom za Pepsi?", pisalo je u jednom komentaru.
Brojni su se osvrnuli i na vraćanje imena "King Kylie" te istaknuli da je Kylie iskoristila krivo vrijeme za korištenje istog, s obzirom na prosvjede "No Kings" koji su se održavali diljem države. "No Kings" prosvjedi održani su ranije ove godine kao izraz protivljenja autoritarnom obliku vlasti, za koji mnogi vjeruju da ga predsjednik Donald Trump želi uspostaviti.
"Možeš li jednom iskoristiti svoju platformu da skreneš pažnju na svijet koji iskorištavaš?", "Diljem svijeta se održavaju ‘No Kings‘ prosvjedi, a ti odlučiš objaviti ovu glupost. Mrzim ovaj svijet i milijardere u njemu", pisali su.
"King Kylie" era postala je popularna kratko nakon što je Jenner pokrenula svoj brend i lansirala popularni proizvod "Kylie Lip Kits" 2015. godine. Njezina je tvrtka od tada postala izrazito popularna te se pretvorila u carstvo vrijedno milijarde dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....