NAKON TRI GODINE

Meghan Markle pobijedila tabloid Mail on Sunday, pristali joj platiti odštetu zbog objave njenog pisma ocu

Meghan Markle je dobila slučaj ranije ove godine kad je sudac Visokog suda, lord Justice Warby presudio u njezinu korist bez suđenja.

Meghan Markle

 Angela Weiss

Izdavači britanskog tabloida Mail on Sunday pristali su platiti financijsku odštetu vojvotkinji od Sussexa, Meghan Markle, tri godine nakon što je započela bitku za zaštitu privatnosti zbog reproduciranja dijelova njezina rukom pisanog pisma ocu, piše Guardian.

List je u nedjelju na dnu naslovnice objavio priopćenje u kojemu čitatelje obavještava da je vojvotkinja dobila pravni spor koji se odnosi na kršenje autorskih prava protiv izdavača Associated Newspapersa za članke objavljene u listu Mail on Sunday koji su preneseni i na Mail Onlineu.

Na trećoj stranici tabloid je objavio vijest od 64 riječi u kojoj stoji da je izdavač prekršio autorska prava i da je postignut dogovor o financijskoj odšteti.

Priča je objavljena i na internetskoj stranici Mail Onlinea na Božić u 23.58 s poveznicama na presude koje su donijeli sudovi.

Vojvotkinja je tužila Associated Newspaper zbog pet članaka u kojima su reproducirani dijelovi iz njezina "osobnog i privatnog" pisma ocu Thomasu Markleu u kolovozu 2018. godine.

Meghan Markle je dobila slučaj ranije ove godine kad je sudac Visokog suda, lord Justice Warby presudio u njezinu korist bez suđenja.

Associated Newspapers je uložio žalbu na takvu presudu uz obrazloženje da se o slučaju trebalo raspravljati na sudu, no suci sir Geoffrey Vos, dame Victoria Sharp i lord Justice Bean su je odbacili početkom prosinca.

Pojasnili su da je vojvotkinja imala "razumna očekivanja" kada je posrijedi poštivanje privatnosti u pogledu sadržaja pisma.

"Sadržaj je bio osoban i privatan i nije bio predmet od javnog interesa", pojasnio je sudac Vos, a Markle je nakon toga javno pozvala na preobražaj industrije tabloida.

Vojvotkinjini su troškovi prije nego što je Associated Newspapers uložio žalbu procijenjeni na 1,5 milijuna funta, no ta bi brojka mogla biti i veća nakon ulaganja žalbe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. ožujak 2022 20:01