U SKLOPU SUPER BOWLA

O ovoj reklami svi pričaju: Ben Affleck postao dio boy benda i pokušao impresionirati J.Lo. Nije uspio...

Dok milijuni svake godine prate Super Bowl zbog utakmice, brendovi se natječu za pozornost u reklamnom bloku tijekom poluvremena

Ben Affleck i J.Lo

 Profimedia/

Ben Affleck i Jennifer Lopez oduševili su svoje obožavatelje glumom u reklami lanca krafni Dunkin‘-a (bivši Dunkin‘ Donuts) povodom ovogodišnjeg SuperBowla. Spot počinje prizorom J.Lo koja snima pjesmu u svom studiju, a Affleck iznenada upada u prostoriju u pratnji svog društva. Affleck je, naime, dio benda ‘The DunKings‘ uz Matta Damona i Toma Bradyja, a njihova je velika želja pronaći svoje mjesto na novom albumu popularne pjevačice.

image

Ben Affleck

Dunkin‘ Donuts/Backgrid/Backgrid Uk/Profimedia/Dunkin‘ Donuts/backgrid/backgrid Uk/profimedia

- Evo masakra u Bostonu! - ulazi Affleck u prostoriju vičući, a uz njega su Brady na klavijaturi i Damon na vokalu. Naime, Lopez tim prizorom nije nimalo oduševljena.

Reklama tako prati Afflecka kako pokušava pokrenuti glazbenu karijeru kako bi držao korak sa svojom ženom, piše Daily Mail.

image

Jennifer Lopez

Dunkin‘ Donuts/Backgrid/Backgrid Uk/Profimedia/Dunkin‘ Donuts/backgrid/backgrid Uk/profimedia

- Koliko teško može biti? - pita Ben dok ispija Dunkin’ kavu. Čak je izmislio svoj nadimak "B.Lo", prije nego što je priznao da je loš.

image

Matt Damon

Dunkin‘ Donuts/Backgrid/Backgrid Uk/Profimedia/Dunkin‘ Donuts/backgrid/backgrid Uk/profimedia
image

Tom Brady

Dunkin‘ Donuts/Backgrid/Backgrid Uk/Profimedia/Dunkin‘ Donuts/backgrid/backgrid Uk/profimedia

Kroz reklamu ova grupa, prikladno nazvana ‘‘The DunKings‘‘, daje sve od sebe u očajničkom pokušaju da sudjeluje na albumu J.Lo, ali ona nije impresionirana. Dok se muškarci odmiču, ona doziva Bradyja dajući mu do znanja da može ostati.

- Ohladi. Nazvali su piće po nama - Affleck govori Damonu dok se dvojac udaljava, osjećajući se potišteno jer ih je J.Lo odbila.

Dok milijuni svake godine prate Super Bowl zbog nogometne utakmice, brendovi se također natječu za pozornost u reklamnom bloku tijekom poluvremena. Kompanije su izdvojile oko sedam milijuna dolara po komadu za spot od 30 sekundi u nadi da će iskoristiti pozornost mnogobrojnih gledatelja.

Druge poznate osobe koje su bile u nekoj od ovogodišnjih reklama tijekom poluvremena Super Bowla uključuju Beyoncé, koja leti u svemir u reklami za Verizon; i Arnolda Schwarzeneggera, koji se muči izgovoriti slogan State Farma prije nego što Danny DeVito uskače u cijelu priču i spašava stvar.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 13:14