RALPH VAN DIJK

Stručnjak za zvuk gostovao na Weekend Media Festivalu: ‘Putem radija može se ući u život slušatelja‘

Ralph Van Dijk volio bi da publika njegovog predavanja upamti da zvuk može u ljudi uzrokovati simpatije prema brendu

Ralph Van Dijk

 Press/
Ralph Van Dijk volio bi da publika njegovog predavanja upamti da zvuk može u ljudi uzrokovati simpatije prema brendu

Ralph Van Dijk je nagrađivani stručnjak za sonic-brendiranje i „reklamna legenda“ Cannes Lions Festivala. Gostovao je na Weekend Media Festivalu u organizaciji Hrvatskog radijskog formuma.

Stručnjak je promijenio kompletni pristup audio oglašavanju s ciljem dokazivanja kako je pravi zvuk najbrži put do srca potrošača, odnosno slušatelja. U svojim provjerenim strategijama oglašavanja koje donose konkretne i recentne rezulate, gradi voljene i prepoznatljive brednove te potiče emocionalnu povezanost s potrošačima. U svojim predavanjima, Van Dijk projicira kako zvuk može preoblikovati način na koji doživljavamo brendove.

"Mislim da najvažnija stvar koju želim da ljudi ponesu s mog predavanja jest kako zvuk moze u globalu biti asocijacija na simpatije prema brendu i da s mo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 01:52