LAGANI ZAOKRET

Victoria‘s Secret vraća se naglašenom seksepilu, no to ne znači da se vraćaju i Viktorijine ‘anđelice‘

Moderniji pristup i inkluzivnost koje je brend morao proći jako su hvaljeni ali to se nije odrazilo na profitu. A konkurencija jača

Modna revija Victoria‘s Secreta 2001. godine

 Timothy A. Clary/Afp/Profimedia/Timothy A. Clary/afp/profimedia
Moderniji pristup i inkluzivnost koje je brend morao proći jako su hvaljeni ali to se nije odrazilo na profitu. A konkurencija jača

U protekle dvije godine jedan od najpoznatijih brendova donjeg rublja na svijetu, Victoria‘s Secret prošao je goleme promjene u poslovanju i u marketinškoj strategiji. Uložili su golem napor u popravljanje imidža koji je bio narušen optužbama za pretjeranu seksualizaciju, seksizam, nedostatak raznolikosti, rasizam, mizoginiju... Nestale su Victorijine anđelice i njihove revije i cijeli njihov svijet besprijekornih ljepotica u sićušnim gaćicama. Promjene u vodstvu tvrtke trebale su kompaniji vratiti ugled i kupce, te privući nove, mlađe konzumente koje su im oduzeli progresivniji brendovi poput Rihanninog Savage X Fentyja.

Čini se da je promjenama došao kraj i da se u Victoria‘s Secretu žele vratiti na staro. Ili barem što bliže starom i lukrativnom seksepilu. Nakon što je p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 16:40