U protekle dvije godine jedan od najpoznatijih brendova donjeg rublja na svijetu, Victoria‘s Secret prošao je goleme promjene u poslovanju i u marketinškoj strategiji. Uložili su golem napor u popravljanje imidža koji je bio narušen optužbama za pretjeranu seksualizaciju, seksizam, nedostatak raznolikosti, rasizam, mizoginiju... Nestale su Victorijine anđelice i njihove revije i cijeli njihov svijet besprijekornih ljepotica u sićušnim gaćicama. Promjene u vodstvu tvrtke trebale su kompaniji vratiti ugled i kupce, te privući nove, mlađe konzumente koje su im oduzeli progresivniji brendovi poput Rihanninog Savage X Fentyja.
Čini se da je promjenama došao kraj i da se u Victoria‘s Secretu žele vratiti na staro. Ili barem što bliže starom i lukrativnom seksepilu. Nakon što je p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....