UBACIO I TRUDNICU

Vučić u novom predizbornom spotu doslovno iskače iz frižidera, Srbi: ‘E ovo je najluđe ikada‘

Trudnica otvara vrata frižidera iz kojeg izlazi Vučić i pruža joj najpoznatiji stereotip - teglu kiselih krastavaca

Predizborni spot Aleksandra Vučića

 Instagram

Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić nastavlja svoj niz predizbornih spotova. Nakon što se u jednom pojavljuje na utakmici i poručuje 'pogledajte semafor', zatim se podružio sa studenticom, liječnikom i radnikom te im otkrio što on vidi na slici koja visi na zidu, sada je na red došao i treći spot.

Ovog se puta odlučio zatvoriti u frižider, a zatim iskočiti iz njega. Srpski Kurir piše da je spot pod nazivom "Frižider" bez dileme najluđi ikada te da takav predizborni spot nikad nije viđen na srpskoj političkoj sceni. Spot počinje s trudnicom i njezinim suprugom koji na televiziji vide Vučića.

"Joj, evo ga opet ovaj", kaže suprug.

"Stvarno. Samo što još iz frižidera ne iskoči", prokomentira trudnica, koja zatim otvara vrata frižidera iz kojeg izlazi Vučić i pruža joj najpoznatiji stereotip o trudnicama - teglu kiselih krastavaca.

"Oprostite. Ali važno mi je da doprem do svakog građanina Srbije. Puno je toga ostalo za napraviti, potrebno nam je još cesta, još pruga, tvornica. Ako se ne varam, dobili ste i subvenciju za rješavanje stambenog pitanja. E, kad svi u Srbiji budu imali mogućnosti koje danas imate vi, nećete me toliko viđati. Trudimo se da to bude što prije. Do tada upamtite, ako ostanemo ujedinjeni s tim ciljevima pred sobom, jedina granica su naši snovi", odgovara Vučić i vraća se u frižider.

Na kraju suprug pita trudnicu je li stavila pitu u pećnicu, na što ona odgovara: "Hvala ti, ali nemoj, molim te, iz rerne."

Vučić i njegova Srpska napredna stranka do sada su na oglašavanje potrošili više od 600.000 eura, piše Nova.rs, a najskuplje je političko reklamiranje na TV Pink. Prema cjenovnicima, jedna sekunda reklame na toj televiziji košta do 220 eura, dok je na RTS-u maksimalna cijena do 195 eura. Na Prvoj TV cijena sekunde političkog marketinga se kreće od 35 do 115 eura, dok je na TV B92 od 10 do 60 eura. Političko oglašavanje je najpovoljnije na TV Hepi. Na toj televizijskoj postaji cijena jedne sekunde izbornog marketinga kreće se od 20 do 100 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 01:22