ATRAKTIVNA TALIJANKA

Žena koju nazivaju najseksi novinarkom svijeta odjenula neobičan bikini, fanovi je obasuli komplimentima: ‘Ne mogu pronaći pridjeve...‘

Sportsku novinarku proglasili su najseksi novinarkom na svijetu, a ona je sada obranila tu titulu

Diletta Leotta

 Ciaopix/Cobra Team/Backgrid/Backgrid Uk/Profimedia
Sportsku novinarku proglasili su najseksi novinarkom na svijetu, a ona je sada obranila tu titulu

Sportska novinarka Diletta Leotta, koju su prozvali najseksi novinarkom na svijetu, ponovno je obranila tu titulu novim fotografijama koje je objavila na Instagramu.

Diletta je ovo ljeto iskoristila za odlaske na razna putovanja, a sada je podijelila trenutke uživanja na luksuznom brodu.

Svoju je impresivnu liniju pokazala u plavom bikiniju koji se ne viđa često. Gornji dio bikinija imao je duge rukave i izrazito duboki dekolte koji je naglasio njezine bujne atribute. Iskombinirala ga je s izazovnim gaćicama.

Ovako to izgleda kada se najseksi novinarka svijeta sredi za noćni izlazak, nisu svi oduševljeni

Izdanje je upotpunila maramom za glavu u istoj boji kao i bikini, a prije nego što je došla na brod je nosila i pareo s istim uzorkom.

Njezine fotografije su u samo sat vremena prikupile više od 100.000 lajkova, a nije nedostajalo ni komplimenata. "Predivna si", "Ne mogu naći pridjeve za ovo", "Tako si lijepa", "Zapanjujuća ljepotica u plavom", pisali su joj.

Atraktivna sportska novinarka se prije nekoliko mjeseci našla u centru pozornosti zbog kontroverzne reklame za brend radne obuće U-Power. Ista reklama je nakon objave bila zabranjena u Italiji, a razlog je taj što, prema mišljenju nadležnih, seksualizira dječji pogled.

Leotta u reklami govori o cipelama, dok u pozadini druga žena nastupa na pozornici u jako kratkoj suknji. Kamere se tada prebacuju na dječaka koji zadivljenim pogledom gleda prema pozornici. Na kraju reklame nekoliko muškaraca isprobava obuću tog brenda, a jedan od njih trlja tenisicu od lice.

Najljepša sportska novinarka pojavila se u kontroverznoj reklami koja je zabranjena u Italiji: ‘To je tužno i neprimjereno‘

Scena s dječakom se našla na meti negativnih kritika, a talijanski institut za samoregulaciju oglašavanja je zaključio da reklama krši članak 11. Etičkog kodeksa kojim se zabranjuje prikazivanje ponašanja ili stavova koji mogu dovesti do seksualiziranja djece. Naredili su da se reklama prestane emitirati, a brend je ubrzo umjetnom inteligencijom stvorio novu verziju reklame - ovaj put s mađioničarem koji pokazuje trikove na pozornici.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 09:22