DIZAJNER O KREACIJI ZA EUROSONG

Nitko se nije nadao ovom potezu: 'Krivo mi je što je Nina Kraljić škarama odrezala perje'

 Livio Andrijić/EPH / CROPIX

Nina Kraljić i njezin “Lighthouse” doista su bili svjetionik prvog eurovizijskog polufinala. Nina je dobro nosila svoju iznimno sceničnu kreaciju, a njezini prateći vokali, Andrej Babić, Danijela Večerinović, Lino Lacmanović Ćućić i Martina Majerle, sve iznimno dragi i vrlo profesionalni ljudi, u svojim crnim kreacijama savršeno su se uklopili na scenu, simbolizirajući tako put na kojem se sudaraju dobro i zlo, s tim da je na kraju te staze svjetionik koji nas je i odveo u finale Eurosonga - kaže Juraj Zigman, jedan od najpoznatijih hrvatskih kreatora, koji je na Eurosongu zadužen za vizualni dio hrvatske priče.

Zigman je prvo eurovizijsko polufinale pratio od kuće, putem televizije, a osim naših predstavnika, svidjelo mu se i kako su na sceni izgledali predstavnici BiH.

Brojne kopije Beyonce

- Ne kažem to zbog toga što sam radio kostime za Anu Rucner i Dalal, nego doista smatram da su njih dvije na sceni izgledale svjetski i posebno. Svidjela mi se još i preslatka Zoe iz Austrije, koja je u utorak pjevala na francuskom jeziku i svojoj zemlji također osigurala ulazak u finale. Sve drugo bilo mi je zamorna kopija kopije. Bilo je mnogo pjevačica koje su me podsjećale na Beyonce, jako puno nepotrebnih svjetlosnih efekata i zato mi je drago da smo kod Nine uspjeli dobiti tu jednu monumentalnu jednostavnost, odnosno nastup u kojem je sve usredotočeno na samu Ninu, njezinu kreaciju i pjesmu - kaže 32-godišnji dizajner koji je sa svojim timom puna tri tjedna vrijedno radio na Nininoj eurovizijskoj haljini.

- Inspiraciju sam pronašao u samoj Nini i njezinu doživljaju pjesme, koja me povela u jedan drugi svijet. Nina je pjesmu naime doživjela kao da su u njoj dvije Nine. Jedna je izvanzemaljska i prozračna, a druga je zemaljska Nina pritisnuta problemima i teretom, što ga je dočarao plašt koji ona skida u polovici pjesme. Kostim sam kreirao na lutki napravljenoj prema Nininim mjerama, a koristio sam desetak različitih tkanina kako bih naposljetku dobio željenu teksturu materijala. Ukupno petero ljudi dvadesetak dana radilo je na ovoj spektakularnoj i senzacionalnoj kreaciji, koja je, po meni, idealna za manifestaciju poput Eurosonga. Jer ovo, ruku na srce, i nije haljina, nego scenski kostim prepun malih ogledalaca koja svijetle poput stiliziranih svjetionika- kaže Zigman, koji se ne obazire na zlurade komentare vezane uz futurističku kreaciju u koju je odjenuo Ninu Kraljić.

- Hejtera i zavidnika će uvijek biti, a ja se na njih jednostavno ne obazirem - govori Zigman, koji priznaje da mu je krivo što je u polufinalu Eurosonga s kostima nestalo perje koje je, kako kaže, dodatno podizalo cjelokupni dojam.

Upustila se u kreiranje

- Perje na rukavima kostima trebalo je istaknuti fluidnost nastupa, dočarati pjenu na rubu morskog vala - objašnjava Zigman.

Kako neslužbeno doznajemo, perje je nestalo na zahtjev Nine Kraljić koja se, nezadovoljna prvim kritikama vizualnog dijela svog nastupa, i sama upustila u kreiranje. Navodno je, priča se po Stockholmu (a ta je priča došla i do velikog modnog maga Viktora Drage, koji ju je objavio na društvenoj mreži), naša pjevačica od frizera posudila škare i odrezala perje s rukava.

- Činjenica jest da je perje nestalo. Ne želim se upuštati u to zašto je to tako. Mislim da to trenutno i nije najvažnije. Pustimo tračeve, nezadovoljstva i samouke majstore par dana na miru. Umjesto toga, ujedinimo se i počnimo navijati za što bolji plasman - kaže Zigman, koji se posljednjih dana nije čuo s Ninom Kraljić.

- Želim joj sve najbolje. Poručujem joj da vjeruje u svoj tim i svoje suradnike, na isti način na koji oni vjeruju u nju - govori Zigman.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. svibanj 2024 14:44